اخبار

الزام داشتن کد نقش برای ثبت سفارش کالا در بورس از هفته آینده/ 1290 قلم کالای پلیمری در سامانه جامع تجارت ثبت شد

بسپار/ایران پلیمر مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران در نامه ای به مدیران شرکت های کارگزاری از الزام داشتن کد نقش جهت ثبت سفارش کالا از هفته آینده خبر داد.

براساس نامه مذکور، از شنبه هفته آینده ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ محدودیت داشتن کد نقش مشتریان توسط سامانه ثبت سفارش کالا کنترل شده و اشخاصی که نسبت به دریافت کد نقش (سامانه جامع تجارت) اقدام نکرده باشند قادر به ثبت سفارش نخواهند بود.

گفتنی است که دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی هفته گذشته اعلام کرد: با هماهنگی و همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وزارت صمت و سازمان حمایت و با شناسایی بیش از 1290 قلم کالاهای پلیمری و شیمیایی (در 4 طبقه بندی)، روند تغذیه اطلاعات مجتمع های پتروشیمی در سامانه جامع تجارت آغاز شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون با مشارک شرکت های پتروشیمی اطلاعات بیش از 60 شرکت شامل اطلاعات تولید و فروش در این سامانه ثبت شده است و با توجه به رویکرد شفافیت عملکرد واحدهای تولید و صنفی، اطلاعات بیش از 3600 واحد پایین دستی نیز در حال ثبت در سامانه است.

همچنین با توجه، به راه اندازی وب سرویس سامانه تولید در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مقرر شده است اطلاعات تولید مجتمع ها توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سامانه جامع تغذیه شود.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا