اخبار

البرزپلاستیک در ایران پلاست: امیدوارم نمایشگاه فرصتی برای صادرات توری به کشورهای همسایه فراهم کند

مصطفی پرتویان، مدیر عامل شرکت البرز پلاستیک تولید کننده توری های مرغی پلاستیکی و توری های محافظ پلاستیکی است که برای قطعات خودرو و شیشه های روغن زیتون که جزو مصارف عمده می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. 

محصولاتی که حساس به ضربه هستند برای اینکه موقع بسته بندی و جابه جایی آسیب نبینند، توسط این توری ها محافظت می شوند. همچنین یک سری توری هایی هم تولید می کنیم که برای فنس کشی و سقف سوله و نمای ساختمان های درحال ساخت استفاده می شود که مانع سقوط مصالح ساختمانی می شوند.

محصولاتی که ما در این شرکت تولید می کنیم در سطح کشور بیش از سه یا چهار تولیدکننده ندارد که ما دومین شرکت تولیدی این محصول به شمار می آییم.

شایان ذکر است که ساخت این محصولات با ماشین آلاتی انجام شده که خود ما ساخته ایم. این شرکت هنوز صادراتی به خارج از کشور نداشته است.

پرتویان می گوید: با امید زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده ایم که بتوانیم قراردادهای زیادی منعقد کنیم.
باتوجه به اینکه روز اول نمایشگاه هست امیدوارم اتفاق های خوبی برای این شرکت بیفتد.
شرایط رکود باعث شده که خیلی ها به دلیل شرایط مالی خرید این محصول را متوقف کنند. با توجه به حضور مشارکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه امیدواریم تاثیر خوبی بر روی کار ما هم داشته باشد.
چون صادرات این محصول به کشورهای همسایه امکانپذیر است و می دانم که بازار خوبی در عراق، پاکستان، افغانستان و … دارد. البته ما  به صورت غیر مستقیم صادرات داشته ایم ولی  امیدواریم که بتوانیم به صورت مستقیم این کار را انجام دهیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا