اخبار

افزودنی ضدباکتری Mintactiv برای صنعت پلاستیک با طعم نعنا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر رفع بوی بد پارچه‌های پنبه‌ای با استفاده از نعنای طبیعی در افزودنی جدید Minactiv از شرکت Sanitized® میسر شده است. این ماده که در نهایت کاملا ضدآب، مقاوم در برابر باکتری گرم مثبت و منفی و عاری از فلز است، بدون نیاز به چسب به کار گرفته می‌شود و از ماده پایدار و تجدیدپذیر طبیعی نعنا تولید می‌شود. این محصول جدید که توسط شرکت SANITIZE AG توسعه داده شده، الزامات تولیدکنندگان پارچه و برند آن‌ها را در حوزه اهداف توسعه پایدار برآورده می‌کند.

این روش آمایش ضدباکتری برای پارچه‌ها سبب لطافت می‌شود؛ موضوعی که تولیدکنندگان پارچه تمایل دارند به مشتریان خود ارائه کنند. متخصصین مدیریت بهداشت در این شرکت در حال ارائه افزودنی جدیدی هستند که این الزامات را به صورت کامل پاسخگوست.

تاثیرات طبیعی میکروب‌کشی در نعنا

ذره اصلی در مزارع کشت می‌شود: نعنای طبیعی. این ذره شامل منتول، یک روغن ضروری با اثر ضدمیکروبی است. دقیقا همین اثر میکروب‌کش است که اساس ماده Mintactiv را تشکیل می‌دهد. روغن نعنا سپس برای استفاده در صنعت نساجی پالایش می‌شود که در نتیجه این پالایش عاری از فلز و 100% طبیعی می‌شود.

استفاده بدون چسب‌ و خاصیت ضد آب

ماده Minactiv در برابر باکتری‌های گرم مثبت و منفی، شامل باکتری MRSA فعال است. این ماده جدید و عاری از فلز را می‌توان در ترکیب با سایر اثرات نساجی در هر دو فرایند استخراج و لایه‌گذاری به کار گرفته می‌شود. در اینجا چسب لازم نیست.

پارچه‌های پنبه‌ای مانند تیشرت، لباس ورزشی و همچنین روتختی و ملحفه و حوله، گزینه‌های خوبی هستند که برای آمایش با Mintactiv مناسبند. لباس‌های راحتی بدون بو نه تنها در پارچه‌های با عملکرد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه تا 50 بار قابلیت شستشو دارند.

شفافیت برای مصرف‌کننده نهایی

برند Sanitized® می‌تواند مزایای رقابتی متمایز را به مصرف‌کننده نهایی نشان دهد. آقای Urs Zihlmann مدیر محصول شرکت SANITIZED AG توضیح می‌دهد: تولیدکنندگان پارچه و مصرف‌کنندگان نهایی که دغدغه‌های زیست‌محیطی دارند پس از مدت‌ها یک سامانه مدیریت بوی امن، قابل اعتماد و طبیعی برای پارچه‌های پنبه‌ای یافتند.

این شرکت همچنین از کاربران محصولات تولیدشده بر پایه Mintactiv در فرایند تولید و انجام آزمون‌های میکروب‌شناسی بر روی محصول نهایی حمایت می‌کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا