اخبار

افزودنی‌های رنگی و عملکردی مخصوص منسوجات بی بافت تجهیزات پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، الیاف بی بافت در کاربردهایی نظیر لباس‌های جراحی و ماسک‌ها، کیف‌های سترون سازی، محصولات تصفیه پزشکی، طیف وسیعی از پدهای بهداشتی و پانسمان‌های محافظت از زخم و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که رنگدانه‌ها و افزودنی‌ها که برای رنگ دادن یا اصلاح بسپار مورد استفاده قرار می‌گیرند، خطر استخراخ و تعامل با سیالات بدن را دارند. به همین دلیل، در این گونه کاربردها نیاز است که برای جلوگیری از خروخ این مواد استاندارهایی نظیر  US Pharmacopeia یا USP و موارد مشابه مد نظر قرار گیرد.

شرکت Clariant که شرکتی پیشرو در زمینه‌ی مواد شیمیایی ویژه و مستربچ‌های آن‌ها محسوب می‌شود، محدوده‌ی گسترده‌ای از محصولات MEVOPUR® را معرفی کرده که افزودنی‌ها و رنگدانه‌های کاربرد بالا برای استفاده در ریسندگی الیاف مصرفی در کاربردهای پزشکی می‌باشند.

مستربچ‌های MEVOPUR® شرکت Clariant و آمیزه‌های مربوطه این امکان را برای سازندگان تجهیزات دارویی و پزشکی فراهم می‌آورد که تغییرات کنترل شده در افزودنی‌های مواد خام و مستربچ‌ها را برای حمایت از استفاده از آن‌ها در کاربردهای سلامتی ایجاد نمایند.

محصولات MEVOPUR® در حال حاضر در رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، آبی ملایم، بنفش، آبی پر رنگ و سبز موجود می‌باشد. علاوه بر این امکان ایجاد رنگ دلخواه (Custom color) در کاربردهای دو جزئی پلی اتیلنی امکان پذیر می‌باشد.

این محصول جدید در سه مرکز تولیدی در سراسر جهان تحت استاندارد ISO13485 تولید شده و دارای قیمت رقابتی نسبت به سایر محصولات می‌باشد. این محصولات عاری از هرگونه مشتقات حیوانی و فتالات بوده و طبق استاندارهای FDA و EU برای کاربردهای در تماس مواد غذایی نیز مناسب می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا