اخبار

افزایش نیاز به ماشین آلات فرآیند صنایع غذایی و بسته بندی

بسپار/ایران پلیمر در سال 2017 ماشین آلات تولیدات و فرآیندهای غذایی و بسته بندی مواد غذایی تا 4/8 درصد رشد داشته و به سطح کم نظیری تا ۱۴ میلیارد یورو رسیده است. رویکردی که برای سال آینده در این باره وجود دارد نیز کاملا مثبت است. 
به گفته ی Richard Clemens مدیر بخش مربوط به فرآیندها و بسته بندی های مواد غذایی در VDMA : ما نه تنها در فروش سال گذشته رکورد جدیدی را ثبت کردیم، بلکه توانستیم از مقام پنجم در تولید این ماشین آلات به مقاوم چهارم در بین ۳۴ نام تجاری مهندسی مکانیک برسیم. 
تولیدات ماشین آلات بسته بندی تا ۳ درصد رشد داشته و به ۶/۶ میلیارد یورو رسید که از این رقم ۲/۲ میلیارد یوروی آن مربوط به ماشین آلات بسته بندی نوشیدنی ها بود. 
در ماشین آلات مربوط به صنایع غذایی نیز زیربخش های مختلف به طرق متفاوت تری عمل نمودند. بزرگترین زیربخش این مجموعه مربوط به فرآیندهای گوشتی بود. این فرآیندها با رشد 1/6 درصدی به ۱/۱ میلیارد یورو رسید. فروش ماشین آلات مربوط به نان پزی با رشد ۴ درصدی به ۶۰۰ میلیون یورو رسید. فروش ماشین آلات شیرینی پزی با رشدی ۱۰ درصدی به ۴۳۸ میلیون یورو رسید. بر خلاف رشد فروش تمامی بخش ها فروش ماشین آلات مربوط به تولیدات نوشیدنی با کاهشی ۱ درصدی به ۵۱۸ میلیون یورو رسید. 
میزان صادرات آلمانی ها در زمینه ی ماشین آلات بسته بندی و فرآیندی مواد غذایی در سال ۲۰۱۷ به 8/5 میلیارد یورو رسید. این رقم معادل با رشدی 1/6 درصدی نسبت به سال گذشته است. 
رویکردهای فروش در این بخش خاص برای سال ۲۰۱۸ نیز مثبت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا