اخبار

افزایش مشهود در اقبال به بازار کف های پلیمری لوکس!/ غول اختلاط دنیا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، در سال های اخیر بازار مربوط به کف (Flooring Market) افزایش قابل توجهی را در LVT و یا همان Luxury Vinyl Tile در سراسر دنیا نشان داده است. این افزایش قابل توجه به دلیل حداقل نیاز به نگهداری و پایداری طولانی مدت آن ها می باشد. شرکت Promixon شرکتی ایتالیایی بوده که در زمینه ی تولید پوشش های پودری و واحدهای اختلاط متخصص می باشد. این شرکت اخیرا در زمینه های گوناگونی نظیر کاربردهای مربوط به کف سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری در راستای بهبودهایی صورت گرفته که رضایت هر مشتری را با توجه به نیازهای مشخص برطرف سازد. این رویکرد باعث شد تا این شرکت جایزه ای را به دلیل ایجاد بزرگترین واحد اختلاط تکی که تا به حال در دنیا و در تاریخ اختلاط ساخته شده است دریافت نماید.

این واحد با نام  XBlend-MC/2500/8600 که با هدف تولید LTV ساخته شده و 100 درصد آن در ایتالیا قرار دارد متشکل از یک همزن گرمایشی سرعت بالا مدل  XM-2500 و یک خنک کننده ی افقی با بهره وری انرژی زیاد مدل XC-8600 می باشد.

این دستگاه با خروجی 8500 کیلوگرم بر ساعت دارای وزنی 12000 کیلوگرمی بوده و دارای سطوح مختلف پرکنندگی برای فرآیند محدوده ی گسترده ای از فرمول بندی ها می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که سرعت اختلاط را کاهش دهد و مصرف انرژی را بهینه کند.

این دستگاه که به غول اختلاط معروف شده است قادر است بچ های 1200کیلوگرمی از PVC را با آمیزه سازی خشک با سرعت خروجی 9600 کیلوگرم در هر ساعت اختلاط نماید.

علاوه بر این سامانه ی خنک کننده به گونه ای مهندسی شده است که تا 1500 کیلوگرم پرکننده را در هر بچ اختلاط دریافت نموده و حین خنک کردن اختلاط خشک نیز انجام دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا