اخبار

افزایش عرضه پلی استایرن های معمولی و مقاوم در بورس

بسپار می نویسد،مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی تبریز با بیان این مطلب به خبرنگار «پتروتحلیل»، گفت: با توجه به افزایش التهاب در بازار پلی استایرن ها، پتروشیمی تبریز تصمیم گرفته است که در هفته جاری عرضه های پلی استایرن معمولی و مقاوم را افزایش دهد. 


در هفته های گذشته مجموع عرضه های پلی استایرن مقاوم و معمولی ۴۰۰ تن بود. 

کاوه مهرنیا در ادامه خاطر نشان کرد: پتروشیمی تبریز همچنان با مشکل کمبود استایرن مونومر روبه رو است، به طوری که در هفته گذشته توانستیم ۲۰۰ تن استایرن مونومر با سقف قیمت خریداری کنیم، حال آنکه مجتمع پتروشیمی تبریز به ۲۰۰ تن استایرن مونومر به صورت روزانه نیاز دارد. 

وی در ادامه گفت: پتروشیمی تبریز تصمیم گرفته است که حواله های فروخته شده صادراتی خود را نیز لغو کند. به گفته مهرنیا، در حال حاضر حواله های صادراتی پلی استایرن ها ۳ هزارتن است که تصمیم برای لغو آنها گرفته شده است. 

مدیربازاریابی و فروش پتروشیمی تبریز همچنین در ادامه گفت: در حال حاضر خط تولید HIPS که طی ۳۰ روز گذشته متوقف شده بود، دوباره راه اندازی شده است و احتمال می رود با توجه به لغو حواله های فروش صادراتی و آغاز تولید در این خط، به زودی شاهد بازگشتن تعادل به بازار پلی استایرن ها باشیم. 

وی همچنین تاکید کرد: قول های در خصوص تامین استایرن مونومر برای پتروشیمی تبریز داده شده است و با توجه به اینکه بازار با التهاب روبه رو است، امیدواریم کمبود خوراک در این مجتمع به زودی برطرف شود. 

به گفته مهرنیا، خط تولید ABS همچنان به دلیل کمبود استایرن مونومر متوقف است و از این رو فردا نیز عرضه ABS انجام نخواهد شد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا