اخبار

افزایش ظرفیت یک مجتمع تولیدکننده پلی پروپیلن تا 70 هزار تن

بسپار به نقل از نیپنا می نویسد،  مجتمع پایین دستی پلی نار با هدف تولید بیش از 70 هزار تن انواع گرید های پلی پروپیلن به دنبال افزایش ظرفیت تولید است.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، حسین حیدری مدیرعامل مجتمع پتروشیمی پلی نار در حاشیه بازدید مهندس مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این مجتمع پایین دستی  اظهار کرد: پروپیلن مورد نیاز خود را از پتروشیمی های شازند و تبریز دریافت می کنیم و آمادگی داریم تا در آینده نزدیک ظرفیت تولید خود را افزایش دهیم.

وی افزود: این مجتمع در سال 79 با ظرفیت تولید 40 هزار تن  فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 94  میزان تولید به حدود 65 هزار تن رسید.

مدیرعامل پتروشیمی پلی نار با بیان این که 10 گرید پلی پروپیلن در این مجتمع تولید می شود گفت:  صادرات به کشورهای همسایه و نیز فروش داخلی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در حال انجام است و امید است  که شرکت پلی نار به عنوان یک مجتمع فعال در صنایع پایین دستی پتروشیمی بتواند نقش خود را در کاهش خام فروشی و تولید محصولات نهایی افزایش دهد. 

 وی افزود: تولید محصولات تکمیلی می تواند همگام با ایجاد ارزش افزوده مطلوب در زمینه اشتغال زایی نیز تاثیر گذار باشد  و در صورت حمایت دولت می توان تنوع در محصولات پایین دستی را محقق کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا