اخبار

افزایش ظرفیت تولید PET در پتروشیمی تندگویان

بسپار می نویسد، محمد عیسی انوشا، رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت: پس از پایان موفقیت آمیز پروژه افزایش ظرفیت در POLY F و در سرویس قرارگرفتن این کارخانه با تلاش، مراقبت و کنترل های همکاران واحدهای عملیات، از 25 دی ماه سال جاری تاکنون با رسیدن به 120 درصد ظرفیت اسمی، تولید این واحد به سقف 480 تن در روز رسید.
رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با کم سابقه خواندن این موفقیت در واحدهای پلیمری با توجه به شرایط و فرآیند تولید آنها گفت: هم اکنون شرایط تحت کنترل بوده و درحال تنظیم واحد برای تست کارایی هستیم و تمام پارامترهای کیفی محصول مانند ویسکوزیته ، رنگ و … درشرایط بسیارخوبی قرار دارد.
وی افزود : این دستاورد نتیجه تدبیر و تلاش همه گروه های حاضر در این برنامه بوده که با تولید 480 تن محصول پلی اتیلن ترفتالات در روز موفق به ثبت رکورد بیشترین میزان تولید پلی استر در میان هفت واحد موجود پتروشیمی شهید تندگویان شدند.
بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین تولید کننده اسید ترفتالیک خالص و پلی اتیلن ترفتالات در کشور است که علاوه بر انجام پروژه های افزایش ظرفیت POLY F و  POLY G ، پروژه خط انتقال پلیمر مذاب ازPOLY G به واحدهای نساجی را دردست اجرا داشته ، همچنین درآینده ای نزدیک پروژه افزایش ظرفیت POLY H را نیز آغاز خواهدکرد.

منبع: نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا