اخبار

افزایش ظرفیت تولید سیلیکا به روش ته نشینی برای صنعت تایر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Evonik یک واحد تولیدی سیلیکا به روش ته نشینی (Precipitated Silica)  با سرمایه گذاری ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون دلار در پاسخ به نیاز شدید صنعت تایر به این محصول را راه اندازی می کند.

صنعت تایر برای بهبود مقاومت غلطشی (Rolling resistance) و چنگ زنی خیس (Wet grip) به سیلیکای ته نشین شده با قابلیت پخش زیاد نیاز دارد. سیلیکا بخشی از برنامه رشد شرکت Evonik محسوب می شود.

پیش از این شرکت Evonik محصول خود را با نام ULTRASIL 7800 GR به خصوص در بازارهای آمریکا به فروش می رساند. به دلیل سطح تماس مخصوص و بزرگتر این گونه، ULTRASIL 7800 GR سفتی بیشتری بر رویه ی تایر ایجاد کرده در حالی که هیچ تاثیر منفی بر فرایندپذیری آن نمی گذارد.

علاوه بر سیلیکای تولیدی به روش شعله (Fumed silica) با نام تجاری AEROSIL و گونه های تولیدی به روش ته نشینی با نام های تجاری ULTRASIL، SIPERNAT، ZEODENT و SPHERILEX، شرکت Evonik گونه های مات کننده (matting agent) را با نام تجاری ACEMAT و گونه های اکسید فلزی به روش شعله با نام تجاری AEROXIDE را تولید می کند.

به طور کلی شرکت EVONIK محصولات سیلیکا پایه را با ظرفیت ۱ میلیون تن در سال تولید نموده و در بازارهای سراسر جهان به فروش می رساند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا