اخبار

افزایش تولید رنگ‌‌دانه‌ توسط شرکت BASF

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت BASF تولید رنگ‌دانه خود را با دو قراداد جدید افزایش خواهد داد. ظرفیت تولید رنگ‌دانه‌های دی‌کتوپیرولوپیرول (DPP) در کارخانه این شرکت واقع در شهر Nanjing در کشور چین، و ظرفیت تولید رنگ‌دانه‌های alpha blue در شهر Ludwigshafen در کشور آلمان تا پاییز 2016 میلادی افزایش خواهد یافت.
رنگ‌دانه DPP با خواصی چون مقاومت بسیار بالا در برابر نور و شرایط جوی با نام تجاری Irgazin برای کاربرد در پوشش‌های خودرویی و صنعتی، جوهر و رنگ، و صنعت پلاستیک قابل استفاده می‌باشد. افزایش ظرفیت تولید در چین بمنظور تامیت نیاز منطقه آسیا/اقیانوسیه صورت خواهد پذیرفت. رنگ‌دانه DPP از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به رنگ‌دانه‌های برپتیه سرب کرومات، که استفاده از آن بطور گسترده‌ای در سراسر دنیا با منع قانونی مواجه شده است، برخوردار می‌باشد. کارخانه Nanjing از سال 2103 میلادی آغاز بکار نمود و انواع مختلفی از رنگ‌دانه DPP را تولید کرده است که بطور عمده برای مصرف در بازار آسیا عرضه شده است. با افزایش تقاضا در سراسر دنیا شرکت BASF با ارائه محصولات باکیفیت موقعیت خود را مستحکم‌تر ساخته است.
در کارخانه Ludwigshafen ظرفیت تولید رنگ‌دانه Alpha blue تا سال 2016 بسط خواهد یافت. علاوه بر رنگ‌دانه‌های سبز و آبی، رنگ‌دانه قرمز از جنس مس فتالوسیانین نیز که از شیمی یکسانی نسبت به دو مورد قبلی برخوردار است توسط شرکت BASF تحت نام تجاری Heliogen بفروش رسیده است. رنگ‌دانه alpha blue در زمینه‌های مختلفی نظیر رنگ‌آمیزی پلاستیک‌ها، چاپگرها و پوشش‌های خودرویی و صنعتی قابل استفاده هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا