اخبار

افزایش تقاضای خودرو عامل اصلی رشد تولیدکنندگان قطعات پلاستیکی در ترکیه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  رشد صنعت خودروسازی در ترکیه منجر به رشد شرکت‌های حوزه پلاستیک نظیر Alba Plastik San گردیده است.

این شرکت که در زمینه قالب‌گیری تزریقی فعالیت می‌نماید از سال 2009 فعالیت خود را آغاز نموده است. فروش سالیانه این شرکت 16 میلیون یورو برآورد شده است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در دو سال آینده با احداث کارخانه‌ای جدید در ترکیه با ظرفیت تولید بیشتر میزان فروش خود را به دو برابر افزایش دهد.

مدیر این شرکت با اعلام اینکه عامل اصلی رشد شرکت، افزایش تقاضای صنعت خودرو جهت استفاده از قطعات پلاستیکی بوده است، اظهار داشت که میزان فروش این شرکت تا سال 2018 به 37 میلیون یورو خواهد رسید.

فروش وسایل نقلیه موتوری در ترکیه از مرز 36/1 میلیون خودرو در سال 2015 عبور کرد که این میزان معادل رشد 16 درصدی نسبت به سال 2014 بود. اگرچه صنعت خودرو در ترکیه در سال 2014 با تزلزل همراه بوده و کاهش 10 درصدی در تقاضای خودرو را به دنبال داشت، اما مطالعات اخیر حاکی از رشد بازار داخلی خودرو در این کشور در سال‌های پیش‌رو می‌باشد.

تعداد 20 دستگاه قالب‌گیری تزریقی که غالبا از دو شرکت معتبر اروپایی Engel و KraussMaffei تهیه شده‌اند در این شرکت موجود می‌باشد. تا سال 2018، تعداد 10 قالب 800 تنی نیز به این دستگاه‌ها اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا