اخبار

افزایش بهره وری بارگذاری درب های بطری با سامانه ی نظم دهی SWITEK

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت DongPengTeYing که یک تولیدکننده معروف نوشیدنی انرژی زا در چین محسوب می شود، پس از نوشیدنی ردبول (RedBull) نوع جدیدی از درب کاسه ای شکل را برای بطری های خود در ابعاد ۲۵۰ میلی لیتر و ۵۰۰ میلی لیتر تولید کرد. این طراحی متفاوت این شرکت را نسبت به بسیاری از رقیبان جلو می اندازد. بزرگتر شدن سهم بازار این شرکت، جریان مالی مناسبی را برای تولیدکنندگان درب بطری ایجاد خواهد کرد.

افزایش سفارشات برای تولیدکنندگان درب بطری، تلفیقی از بیم و امید خواهد بود. امید از این بابت که افزایش سفارشات این مشتریان افزایش چشم گیری در جریان مالی شرکت خواهد داشت. اما از طرف دیگر، افزایش سفارشات به معنی افزایش دستمزد خواهد بود. علاوه بر افزایش دستمزد، دقت تحویل بار تولید شده در زمان مناسب یکی از چالش ها خواهد بود. عدم تحویل به موقع به خصوص در فصول شلوغ تولید افزایش خواهد یافت. اما این مسائل را چگونه می توان حل کرد؟

در اوایل سال ۲۰۱۸ بود که شرکت تولیدکننده ی درب بطری با شرکت SWITEK تماس گرفت تا سامانه ی نظم دهی به درب بطری را از این شرکت خریداری کند. این سامانه ی تولیدی شرکت SWITEK بهره وری بارگذاری (Loading efficiency) درب های بطری را پس از تزریق افزایش می دهد.

در واقع سوال اصلی که منجر به چنین تولیدی شده است این بوده که : آیا دستگاه قالب گیری تزریقی می تواند بالغ بر ۴۲۵000 درب بطری را تولید کرده و هر ۴۰۰ عدد را در یک کارتن جاگذاری کند؟ این کار نیاز به بیش از ۱۰ کارگر نیاز دارد.

پس از بررسی های بسیار و جلسات متعدد شرکت تولید کننده ی درب بطری و شرکت SWITEK این فرایند سامان دهی طراحی و تولید شد. در طراحی جدید سامانه ی نظم دهی ساعات کاری کارگران را به میزان قابل توجهی کم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا