اخبار

افتتاح مرکز الهام‌بخشی 130 میلیون یورویی هنکل

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر هنکل، مرکز نوآوری جهانی و مراقبت از مشتری جدید خود را هفته گذشته در دوسلدورف آلمان با یک رویداد چند روزه با تمرکز بر نوآوری و پایداری با حضور مشتریان خود افتتاح کرد. مرکز الهام‌بخشی 130 میلیون یورویی دوسلدورف (ICD) در پردیس هنکل دارای 47000 متر مربع زمین، 30 آزمایشگاه و چهار مرکز فناوری است. بیش از 650 کارمند از واحد تجاری هنکل Adhesive Technologies در ساختمان جدید کار می‌کنند.

 

ICD بزرگترین سرمایه‌گذاری در تاریخ این شرکت است. کارستن نوبل، مدیرعامل هنکل، گفت: «با این ساختمان پیشرفته، که در صنعت چسب منحصر به فرد است، ما زیرساختی را برای ارتقای قابلیت‌های نوآوری Adhesive Technologies به سطح بعدی ایجاد کرده‌ایم. نوبل اضافه کرد که ICD روح پیشروی شرکت 100 ساله را به همراه تمرکز آن بر “اقدام پایدار و تفکر کارآفرینی بلندمدت” بازتاب می‌دهد.

 

در ساختمان جدید، Adhesive Technologies کل مجموعه فناوری خود را از چسب‌ها، درزگیرها و پوشش‌های کاربردی ارائه می‌دهد و با مشتریان بیش از 800 بخش صنعتی همکاری می‌کند. Jan-Dirk Auris، معاون اجرایی شرکت Henkel Adhesive Technologies افزود: «ICD تعهد ما را برای تقویت بیشتر نمونه کارها و دانش پیشرو جهانی خود در علم مواد و ایجاد ارزش برای مشتریانمان تقویت می‌کند». «[این] کل مجموعه ما را برای مشتریانمان زنده می‌کند و همکاری نزدیک با آنها و شرکای خارجی در راه‌حل‌های جدید آینده‌گرا را ممکن می‌سازد. Auris گفت: تمرکز ما به ویژه بر نوآوری‌های پایدار است که به عنوان مثال به کاهش CO2 برای مشتریان ما یا راه حل‌های جدید برای اقتصاد چرخشی کمک می‌کند.

 

آزمایشگاه‌ها مدولار هستند و بسته به وظیفه تحقیق و توسعه و پشتیبانی از همکاری بین تیم‌ها می‌توانند به سرعت تطبیق داده شوند. فرمول‌های جدید به‌طور خودکار در یک آزمایشگاه مدرن و مبتنی بر داده‌ها به‌طور شبانه‌روزی آماده، آزمایش و تأیید می‌شوند. به گفته هنکل، این به تسریع توسعه محصول و کاهش زمان عرضه به بازار برای محصولات جدید با تبدیل داده‌ها به بینش‌های ارزشمندی که پایه و اساس فناوری‌های جدید نوآورانه را می‌گذارد، کمک می‌کند. ICD ارتباط نزدیکی با شبکه جهانی مراکز تحقیقاتی و کاربردی Adhesive Technologies دارد تا راه حل‌های متناسب با فناوری‌های جهانی را برای بازارهای محلی نیز امکان پذیر کند.

 

ICD پایدارترین ساختمان در سایت این شرکت در دوسلدورف است. این پروژه به گونه‌ای طراحی شده است که از نظر منابع کارآمد باشد و مجهز به سیستم جمع آوری آب باران، تکنولوژی تبرید پیشرفته و عایق کاری است که بالاترین نیازها را برآورده می‌کند.

 

فناوری‌های چسب هنکل بیش از 100 هزار مشتری را در صدها بخش صنعتی با محصولات و فناوری‌های سفارشی تامین می‌کند. تقریباً 25000 نفر را استخدام می‌کند که حدود 6500 نفر از آنها به عنوان متخصص فنی از نزدیک با مشتریان در سراسر جهان کار می‌کنند، به عنوان مثال برای ایمن تر کردن اتومبیل‌های الکتریکی، کارآمدتر کردن وسایل الکترونیکی یا بسته‌بندی پایدارتر مواد غذایی.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا