اخبار

افتتاح خط جدید کشتیرانی حمل محمولات صادراتی به شرق مدیترانه

بسپار/ ایران پلیمر مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی برای افتتاح خط جدید کشتیرانی ویژۀ حمل محمولات کالای عمومی از بنادر ایران به شرق دریای مدیترانه و بالعکس خبر داد.

 کاپیتان محمدرضا محمدی بنائی گفت : علی‌رغم تحریم‌های ظالمانۀ اعمال شده بر حمل و نقل دریایی کشور، شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد نسبت به راه اندازی خط جدید کشتیرانی ویژۀ حمل محمولات کالای عمومی در راستای حمایت از بخش صادرات اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی این خط کشتیرانی افزایش سهم ناوگان ملی از بازار حمل محمولات صادراتی و وارداتی است، افزود: با افتتاح این خط کشتیرانی از مبداء ایران به مقصد شرق مدیترانه و بالعکس، سهم ناوگان ملی و خصوصاً کشتیرانی حمل فله در حوزۀ مورد نظر افزایش می‌یابد و انتظار این است که با استقبال از این خط کشتیرانی، امکان حمل محمولات وارداتی نیز از شرق مدیترانه و حوزۀ دریای سیاه به ایران فراهم شود.

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی همچنین حمایت از تجار و صادرکنندگان کالا را در شرایط تحریمی از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و اعلام کرد: صاحبان کالای عمومی، محمولات کیسه‌ای و فله خشک می‌توانند با هماهنگی امور بازاریابی و چارترینگ این شرکت نسبت به انجام مراحل سفارش حمل اقدام کنند.

به گفتۀ کاپیتان محمدی بنائی پیرو بررسی‌های انجام شده، حمل انواع محمولات اعم از پروژه ای و … تا سقف ۲۰ هزار تن با به کارگیری کشتی‌های چندمنظوره به مقصد دریای سیاه و شرق مدیترانه از سوی این شرکت انجام خواهد شد.   

وی در پایان تأکید کرد: چنانچه افتتاح خط کشتیرانی فوق با استقبال صاحبان کالا روبه‌رو شود، امکان حمل محمولات تا دو بار در ماه قابل انجام خواهد بود.

 

مهر

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا