اخبار

دریافت گواهینامه فنی محصول توسط شرکت تعاونی رنگ و رزین الوان

بسپار/ایران پلیمر امروزه پیشرفت فناوری های نوین در زمینه رنگ و پوشش همانند دیگر فناوریها به سرعت در حال انجام بوده و تولید این نوع محصولات نیز در حال گسترش می باشد. تولید یک محصول در قالب برند های مختلف مصرف کنندگان این نوع محصولات را با چالشهای جدی از قبیل کیفیت و کارایی محصول مواجه خواهد ساخت.
با توجه اینکه اغلب محصولات حوزه رنگ جهت جلوگیری از تخریب و تجزیه سازه های مهندسی استفاده می شود و نظر به اینکه اکثر محصولات تولیدی دارای نشان استاندارد می باشند تفکیک محصولات با کیفیت و مرغوب برای مصرف کنندگان این حوزه بسیار دشوار خواهد بود.

تبلیغات گسترده و اذعان به دارا بودن نشان های مختلف کیفی بین المللی بدون در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه خسارات بسیار زیادی را بر مصرف کنندگان این نوع محصولات تحمیل خواهد کرد. لذا جهت اطمینان بخشی به مصرف کننده در استفاده از محصول و اطمینان خاطر تولیدکننده از محصول تولیدی، پژوهشگاه رنگ اقدام به راه اندازی سیستم صدور گواهینامه فنی نموده است که تولید کنندگان محصولات حوزه رنگ و پوشش با ارائه تولیدات خود به پژوهشگاه و انجام بررسی های فنی و علمی بر روی محصول، کارایی و اثر بخشی محصول را با شرایط اقلیمی کشور مورد سنجش قرار خواهد داد.

در اين راستا براي اولين بار دو محصول توليدي شركت تعاوني رنگ و رزين الوان موفق به دريافت گواهي نامه محصول از پژوهشگاه رنگ شدند.

 

پژوهشگاه رنگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا