اخبار

اعضای انجمن صنایع همگن پلاستیک و تبلیغات رایگان در شبکه تلویزیونی بازار ‏

بسپار می نویسد، شبکه تلویزیونی بازار و انجمن صنایع همگن پلاستیک تهران ، امروز تفاهم نامه همکاری رسانه ای امضاء کردند . 


به گزارش روابط عمومی شبکه بازار در این تفاهم نامه که به امضای مجتبی باطبی مدیر شبکه بازار و سیدجواد میرحیدری رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک تهران رسید ، دو طرف بر تولید برنامه های کارشناسی ، آموزشی ، اطلاع رسانی و تبلیغاتی در قالب برنامه های تلویزیونی تأکید کردند . 
هدف از این تفاهم نامه حمایت از تولیدات داخلی ، توسعه فرهنگ مصرف درست ، گسترش بازار کالاهای ایرانی ، فرهنگ سازی در جهت رفتار صحیح خرید و همچنین انتخاب کالا در میان مصرف کنندگان با افزایش آگاهی مردم از معیارهای انتخاب مناسب در هر رده کالایی اعلام شده است. 
بنا براین گزارش ترویج استفاده از خدمات مجاز و ایمن با آموزش عمومی و معرفی شرکت های معتبر داخلی با تولید برنامه های مشترک و ارائه به مخاطبان شبکه بازار از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است . 

انجمن صنایع همگن پلاستیک همچنین اعلام کرد، پیرو تفاهم نامه مشترک بین انجمن همگن و شبکه بازار مقرر شد شرکتهای عضو انجمن که به شبکه بازار معرفی میشوند بدون دریافت هزینه تبلیغات دو نوبت در شبکه پخش شود و در آرشیو سایت شبکه نیز باقی بماند. 
علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی با دفتر انجمن تماس حاصل نمایند. 
شایان ذکر است کلیپ های تهییه شده تبلیغاتی حداقل یک دقیقه و حداکثر پانزده دقیقه می باشد و کلیپ توسط حرفه ای ترینهای شبکه تولید خواهد شد که توانایی پخش در نمایشگاهها و سی دی های تبلیغاتی شرکتها را خواهد داشت. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا