اخبار

اعزام هیات دانش‌بنیان ایرانی به ونزوئلا با هدف توسعه بازار

بسپار/ایران پلیمر  هیاتی فناور و تجاری از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور ارائه توانمندی‌های خود، ۲۲ شهریور راهی کشور ونزوئلا می‌شوند.

 ۲۲ شهریورماه سال جاری بیش از ۷۵ شرکت دانش‌بنیان به همراه هیات فناوری ایران به کشور ونزوئلا می‌روند تا در نمایشگاهی از محصولات و توانمندی‌های ایران، شرکت و برای توسعه تبادلات علمی و فناورانه دو کشور با مجموعه‌های متناظر خود نشست‌های رودررو برگزار کنند.

شرکت‌هایی که در این سفر معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهوری را همراهی می‌کنند، در حوزه‌های فناورانه نفت، گاز و پتروشیمی، سلامت، تجهیزات پزشکی، دارو، آی‌سی‌تی، صنایع خلاق و کشاورزی و ماشین‌آلات و تجهیزات این صنعت هستند که با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌هایشان را نمایش داده و آمادگی خود را برای تبادل این ظرفیت‌های دانشی و تخصصی به کشور ونزوئلا اعلام می‌کنند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، این سفر زمینه توسعه و رونق بازار محصولات ایران‌ساخت در کشور ونزوئلا را فراهم می‌کند تا شرکت‌های تولیدکننده محصولات باکیفیت بتوانند مقصد صادراتی جدیدی برای خود بیابند. شرکت‌ها با حضور در این سفر از برنامه‌هایی چون برگزاری نشست‌های رودررو با شرکت‌های متناظر، بازدید از مراکز تولید صنعتی، برگزاری سمینارهای آموزشی تجارت با ونزوئلا و برگزاری نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان بهره‌مند می‌شوند.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این کشور با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری و با هدف توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان و خلاق و بازارسازی برای این تولیدات با کیفیت صورت می‌گیرد.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا