اخباراخبار ویژه

اطلاعیه اول و دوم نمایشگاه ایران پلاست/ پیش ثبت نام تا سوم مهرماه/ ثبت نام در سامانه زنجیره تامین: شبیه به اینستاگرام!

بسپار/ایران پلیمر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در اطلاعیه شماره 1 آورده است: از علاقه مندان مشارکت در چهادهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست درخواست می شود با توجه به محدودیت زمانی پیش رو، درخواست خود را زودتر در سامانه، ثبت نمایند تا ستاد برگزاری امکان تایید درخواست آنها را داشته باشد.
دقت فرمایید در صورتیکه دیر در سامانه ثبت نام نمایید و اطلاعات شما توسط ستاد اجرایی تایید نشده باشد امکان حضور در مرحله اول جانمایی را از دست می دهید.
لذا خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 3 مهر ماه پیش ثبت نام خود را در سایت تکمیل فرمایید. گرچه پیش ثبت نام در نمایشگاه مسدود نمی شود و همچنان امکان پیش ثبت نام وجود دارد اما اولویت با افرادی است که تا تاریخ 3 مهر پیش ثبت نام کرده اند.
لطفا قبل از ثبت نام در سامانه و پیش ثبت نام در نمایشگاه ایران پلاست راهنمای پیش ثبت نام را مطالعه فرمایید.
لینک فایل راهنما روی اسلایدر سامانه ایران پلاست، همچنین روی اسلایدر سایت چهادهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست قرار گرفته است. امکان دانلود این فایل به مراجعه به بخش دانلودهای سایت چهادهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست نیز وجود دارد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست همچنین با صدور اطلاعیه شماره 2 از علاقه مندان خواست تا در سامانه زنجیره تامین در سایت ایران پلاست به عنوان یک امکان جدید و منحصر به فرد ثبت نام کنند.
در این اطلاعیه آمده است: این سامانه زمینه حضور دائمی شما را در بازار مجازی صنایع پلیمر کشور فراهم می کند. در این سامانه شما می توانید با افزودن محصولات و نیازهای خود، هم زمینه فروش محصول خود را فراهم کنید و همه زمینه تامین نیاز خود را.
بنابراین لطفا در تکمیل اطلاعات این بخش دقت فرمایید. با ورود دقیق مشخصات محصولات خود و همچنین نیازهای شغلی خود ( و درج اطلاعات کامل در این زمینه) زمینه بازرگانی و تجارت خود را توسعه می دهید.
شبکه اجتماعی طراحی شده این امکان را می دهد که مخاطبان، شما را دنبال کنند و محصولات جدید شما را ببینند. ( شبیه اینستاگرام)
امکان ارسال پیام به شرکت های مختلف و گفتگوی دو طرفه، ویژگی دیگر این نرم افزار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا