اخبار

اطلاعیه تعاونی تولید کنندگان رنگ/ اجازه واردات تیتان ندادند

بسپار / ایران پلیمر شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته در اطلاعیه ای در خصوص عدم امکان واردات تیتان توضیحاتی را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

۱-شرکت تعاونی در تاریخ ۹۹/۳/۲۰ با دریافت یک فقره پروفرم تیتان ۵۵۶۶ به وزن ۱۰۰ تن با ارز نیمایی در سامانه جامع تجارت ثبت نمود که پس از طی مراحل جهت دریافت مجوز ورود، متاسفانه به علت عدم ورود کالا در دو سال گذشته توسط تعاونی( به علت کمبود نقدینگی ، تحریم ها و …) پرونده فوق رد شد .
با پیگیری های مستمر حضوری و مجدانه از آن زمان تا به حال تعاونی توانست مجوز استفاده از بند ۳ تصمیمات چهل و نهمین جلسه کارگروه نظارت وتخصیص ارز را از اداره کل صنایع غیر فلزی وزارت صمت دریافت نماید که این امر طی چند فقره نامه به شماره های ۹۹/۹۹ مورخ ۹۹/۴/۱۰ به صنایع غیر فلزی که در پاسخ این نامه، وزارت صمت به رئیس وزارت صمت استان تهران نامه ای به شماره ۶۰/۹۹۴۵۰ ارسال نمودند و مجددا تعاونی نامه ای به شماره ۹۹/۱۵۷ مورخ ۹۹/۵/۲۱ به رئیس وزارت صمت استان تهران ارسال نمود. که طی پیگیری از اداره کل صنایع غیر فلزی به شماره ۶۰/۱۱۵۷۳۹ جهت واردات آن اقدام نمودند صورت پذیرفت.
متاسفانه اداره صمت استان تهران صراحتا اعلام نمودند که این مجوز دلیل بر تایید ما نخواهد بود، لذا با توجه به نامه نگاری ها و پیگیری ها کماکان با ورود این کالا موافقت نگردید.
۲-وزارت صمت استان تهران با ورود پارتی دوم ضد رسوب تعاونی به علت استفاده از سقف واردات موافقت نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا