اخبار

اطلاعات و اخباری از نمایشگاه ایندیا پلاست 2019

بسپار/ ایران پلیمر ایندیا پلاست 2019 در تاریخ 28 فوریه تا 4 مارچ 2019 (9 تا 13 اسفندماه جاری) در هندوستان، شهر دهلی برگزار خواهد شد. این رویداد یک نمایشگاه انحصاری در زمینه ماشین آلات پلاستیک و مواد اولیه پلاستیک خواهد بود. در سالیان اخیر صنعت پلاستیک هند توسعه چشمگیری در اقتصاد هند به وجود آورده است و گام بزرگی در جهت تحول در تولید محصولات به لحاظ دارا بودن فناوری جهانی در ماشین آلات تولید پلاستیک برداشته است.

با توجه به میزان سرانه مصرف پلاستیک 50 – 100 کیلوگرمی در سراسر ایالات متحده آمریکا و اروپا در مقایسه با میزان 10 کیلوگرمی آن در هند، این کشور را به عنوان یک پلت فرم صادرات محور معرفی می کند.

در این دوره ایندیا پلاست، تکامل و عصر جدید نمایشگاه پلاستیک و توانمندیهای امروز صنعت پلاستیک به کشور و جهانیان نشان داده خواهد شد. این رویداد یکی از مراکز مهم ملاقات شرکت های بزرگ، تجار و مدیران به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر و نیز نمایش به روزترین محصولات و توانمندیهای صادراتی ایران در صنعت لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی است. ایندیا پلاست 2019 توسط انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات پلاستیک هند با مشارکت شرکت تریون در شهر دهلی، گریدر نویدا، مرکز نمایشگاهی هند برگزار می گردد که این نمایشگاه را به یکی از نمایشگاه های پیشرو صنعت پلاستیک تبدیل کرده است. لازم بذکر است تبلیغات و اطلاع رسانی این رویداد از طریق بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی، نشست های خبری، برنامه های اجتماعی، نشریات تخصصی و بازاریابی مستقیم در سراسر هند، خاورمیانه و آفریقا انجام می شود.
 

 شرکت بیوتی اسکای به عنوان برگزار کننده پاویون ایران و نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88190018-021 تماس و یا ازطریق [email protected] مکاتبه کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا