اخبار

اصفهان پلاست: نمایش اولین جت پرینتر ساخت ایران توسط شرکت فنی مهندسی امگا

بسپار می نویسد، جت پرینتر ساخت امگا در اصفهان پلاست به نمایش در آمد. 

باستانی مدیر فنی این شرکت سازنده دستگاه های چاپ جت پرینتر که کاربرد آن در صنعت ساخت لوله، اتصالات و لوازم پلیمری است گفت، دستگاه های چاپ جت پرینتر مخصوص تولیدکنندگانی است که می خواهند برند، آرم، لگو، تاریخ تولید و مشخصات را روی محصول خود حک کنند. در واقع اداره استاندارد این وظیفه را برعهده شرکت ها گذاشته است. این دستگاه تولید ما است و ثبت اختراع نیز دارد.ساخت این دستگاه در ایران برای اولین بار توسط ما صورت گرفته و تنها تولید کننده این محصول در کشور هستیم و بروزآوری این دستگاه به طور مرتب در حال انجام است 
باستانی در خصوص نمایشگاه اصفهان پلاست می گوید ما امسال پس از وقفه ای چند ساله مجددا در این نمایشگاه شرکت کردیم، از نظر من در کل نه تنها این نمایشگاه بلکه همه نمایشگاه هایی که در شهرستان برگزار می شوند خوب نیستند. نمایشگاه های تهران عالی هستند. به نظرم نمایشگاه اصفهان باید خیلی بهتر از نمایشگاه تهران باشد چون تقریبا 95 درصد ماشین سازان ایران متعلق به اصفهان هستند. اما انگار اصفهانی ها دوست ندارند با خودشان معامله کنند. بلکه علاقه دارند در محیطی غیر از اصفهان مثلا در تهران با هم معامله کنند. در واقع به دلایل رقابتی نمی خواهند به هم کمک کنند بلکه می خواهند همدیگر را زمین بزنند. البته این تفکر اشتباه است. شرکتی دستگاهی می سازد و شرکت دیگر می تواند مکمل آن دستگاه را تولید کند. اما می خواهند صفر تا صد را خودشان آماده کنند و بسازند. این نمایشگاه هم خوب بود. ما در نمایشگاه های دیگر مثل صنایع غذایی و چاپ و بسته بندی نیز شرکت می کنیم. بهتر است متخصصین از نمایشگاه بازدید کنند نه اینکه عامه مردم که آشنایی با این صنعت ندارند حضور پیدا کنند. با انجام کارهایی مثلا از نظر وسعت، تعداد شرکت کننده ها و کیفیت غرفه می توان نمایشگاه را بهتر کرد. 
ما از ارمنستان مشتری داشتیم. البته همه مشتری دارند اما متاسفانه در این شرایط بازار پول نیست. ما از نمایشگاه رضایت داریم و به میزان فروشی که از نمایشگاه توقع داریم می رسیم اما حرف من این است نمایشگاه پتانسیل بالایی دارد و می تواند از این بهتر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا