اخبار

ارزش 28/2 میلیارد دلاری بازار جهانی پلی‌استایرن تا سال 2019

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، به گزارش Research and Markets، بازار جهانی پلی‌استایرن با رشد 1/5 درصدی به ارزشی معادل 2/28 میلیارد دلار خواهد رسید. عامل اصلی این میزان رشد عمدتا به صنعتی‌شدن شهرهای مختلف در سراسر جهان نسبت داده شده است. علاوه بر این، تقاضای جهانی پلی‌استایرن در صنعت بسته‌بندی و الکترونیک نیز با رشد قابل توجهی روبرو خواهد شد. منطقه آسیا/اقیانوسیه بیشترین سهم مصرف این بازار را به خود اختصاص داده است. در این بین، کشور چین بعنوان بزرگترین بازار ابن ماده شناخته می‌شود. به دنبال آن، کشورهای در حال توسعه در منطقه آسیا/اقیانوسیه قرار دارند. علت اصلی این رشد، افزایش مصرف مواد پلاستیکی و شهرسازی در این منطقه عنوان شده است.

در سال 2014، صنعت بسته‌بندی و الکترونیک بعنوان دو کاربرد اصلی پلی‌استایرن معرفی شدند. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت پذیرفته این دو کاربرد از بیشترین نرخ رشد بین سالهای 2014 تا 2019 برخوردار خواهند بود. نفوذ بالای پلی‌استایرن در صنعت وسایل خانگی و الکترونیک از عوامل اصلی این رشد بیان شده است.

منطقه آسیا/اقیانوسیه بعنوان پیشتاز در مصرف این ماده تا سال 2019 مطرح خواهد بود. به دنبال آن، منطقه آمریکای شمالی و اروپا قرار دارند. آسیا/اقیانوسیه و آمریکای شمالی از بیشترین نرخ رشد در این دوره برخوردار خواهند بود. کشور چین با برخورداری از بیشترین میزان تولید و مصرف پلی‌استایرن سهم اصلی بازار را به خود اختصاص خواهد داد. به دنبال آن کشورهای ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا قرار گرفه‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا