اخبار

ارزش بازار صنعت بسته بندی تا سال ۲۰۲۴ به ۴۷ میلیارد دلار می رسد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر طبق مطالعات انجام شده و گزارش های منتشر شده توسط Global market insights بازار تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی از ارزش خود در سال جاری تا سال ۲۰۲۴ از ۳۸ میلیارد دلار به ۴۷ میلیارد دلار خواهد رسید.

رشد مداوم استفاده از ماشین آلات در بسیاری از صنایع نیز باعث رشد بازار تجهیزات بسته بندی شده است. پیشرفت های فناوری مزایای بسیاری را برای فرایندهای تولید و بسته بندی فراهم می آورد. به عنوان مثال استفاده از حسگرهای هوشمند، جمع آوری اطلاعات، اتصالات تلفن همراه، نظارت از راه دور و ویژگی های کنترلی موجب ایجاد بهره وری در فرایندها و عملکردهای کارخانه ها می شود.

بازار تجهیزات بسته بندی در کشورهای آسیا اقیانوسیه شاهد رشد پایداری بوده و تا سال ۲۰۲۴ به ۱۸ میلیارد دلار خواهد رسید. دلیل اصلی این افزایش بازار، رشد شرکت های داروسازی است. ظروف مورد نیاز برای داروها تاثیر بسزایی بر این بازار در منطقه ی مذکور خواهد داشت. کشورهایی نظیر هند، چین، ژاپن و کره ی جنوبی به سمت استفاده از تجهیزات هوشمند در فرایندهای تولیدی خود رفته اند.

در سال ۲۰۱۷، ۵۵ درصد سهم بازار بسته بندی مربوط به صنعت غذا و نوشیدنی بود. بازار تجهیزات بسته بندی به دلیل رشد غذاهای آماده ی طبخ و یا پخته شده شاهد رشد چشمگیری بوده که طبق پیش بینی ها همواره با گسترش روبرو خواهد بود.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا