اخبار

ادغام دو شرکت بزرگ سازنده رزین قطعی شد/ nuplex و allnexرسما با نام allnex به فعالیت خود ادامه می دهند

بسپار می نویسد، در حالی که شصت و چهار سال از فعالیت شرکت نیوزلندی nuplex  می گذرد، سهامداران این شرکت رای به پیوستن این شرکت با شرکت چند ملیتی بلژیکی  allnex تحت برندallnex  دادند.

شرکت nuplex از تولیدکنندگان برتر رزین در جهان بود که در سال 2005 با خرید سهامAkzo Resin  متعلق به شرکت AkzoNobel بر تعداد و کیفیت محصولات خود در این حیطه افزود و در بسیاری از رویدادهای بخش رزین مقام اول را به دست آورد به طوریکه تبدیل به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان رزین های خودرویی در جهان شد. این شرکت همچنین در سال 2011 با خرید بخشی از رزین های تولیدی شرکت Bayer، به توسعه و گسترش محصولات تولیدی خود ادامه داد. شرکت nuplex همواره در پی ارتقا کیفیت محصولات و رضایت مشتریان خود گام های مثبت و به جلو داشته است .

رییس هیات مدیره شرکت nuplex، در رابطه با پیوستگی به شرکت allnex گفت: من از موقعیت های جدیدی که در پی ادغام دو شرکت به وجود خواهد آمد بسیار هیجان زده هستم. توافقات انجام شده بین این دو مجموعه در خصوص ایمنی، مشتریان، تحقیق و توسعه و تولید، شرایط فوق العاده ای را برای کارکنان، تامین کنندگان و مشتریان به وجود خواهد آورد.

همچنین میگويل مانتاس، رییس هیيت مدیره شرکت allnex، در خصوص این تغییر اینگونه گفت: پیوستن دو شرکت به هم می تواند ما را به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان رزین در دنیا تبدیل کرده و مصرف کنندگان قادر خواهند بود تا از طیف وسیعی از محصولات با کیفیت استفاده کنند.

با به هم پیوستن شرکت های allnex و nuplex با توجه بر وجود متخصصان قوی و مجرب که صاحب ابداعات فراوان در دو شرکت بوده اند، می توان انتظار داشت فعالیت های این گروه تولیدی سبب افزایش تولیدات و در بر گرفتن کلیه نیازهای مشتریان در قسمت های مختلف از جمله پوشش های خودرویی، پوشش های ساختمانی، پوشش های صنعتی، رنگ های پودری و رزین های پایه آب به بیش از پیش افزایش یافته و جوابگوی طیف بسیار وسیع تری از مشتریان باشد.

تهیه و تنظیم:: شرکت آکسوم

 References:

http://www.nbr.co.nz

http://www.european-coatings.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا