اخبار

ادامه فعالیت صنعت پلاستیک و لاستیک ایتالیا در دوران کرونا/ ایتالیا یکی از پرتلفات ترین کشورها در همه گیری ویروس کرونا بوده است

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  در پی فرمان نخست وزیر ایتالیا در تاریخ 22 مارس 2020 و اصلاح این قانون در 25 مارس، مقرر شده است که فعالیت‌هایی که به عنوان ضروری در ایتالیا تلقی می‌شوند، نباید متوقف شوند. شرکت‌هایی که به موجب این قانون موظف به فعالیت شدند، با تعداد کمتر کارکنان و سامان‌دهی متفاوتی از شیفت‌های کاری و همچنین در انطباق کامل با الگوهای فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت می‌کنند.

فهرست شرکت‌هایی که می‌توانند تحت این شرایط کار کنند شامل تولیدکنندگان ماشین‌آلات فرآوری پلاستیک و لاستیک‌هاست. از این منظر، انجمن Amaplast در یک بولتن خبری که در روزهای اخیر منتشر شد تاکید کرد این شرکت‌ها باید به توافقنامه میان دولت، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنعتی که در روز 14 مارس منعقد شد، متعهد باشند. این تعهدنامه شرکت‌ها را ملزم کرده است که موارد ضروری را در ارتباط با مبارزه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در محل کار رعایت کنند. بر مبنای این توافق شرکت‌ها باید ایمنی کارکنان و همه افراد درگیر در چرخه تولید خود را در اولویت قرار دهند و همچنین در فعالیت‌های خود تغییراتی ایجاد کنند تا به این ترتیب تنها دپارتمان‌هایی به کار خود ادامه دهند که امکان توقف دوره‌ای فعالیت‌های آن‌ها وجود ندارد.

مباحث گوناگونی میان اعضای انجمن در این باره از طریق ایمیل و همچنین در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است که نشان می‌دهد علی‌رغم دشواری‌های موجود و در انطباق با قوانین جدید دولتی، فعالیت‌های پژوهش و توسعه شرکت‌ها و همچنین ارائه خدمات فنی ادامه دارد. همه این موارد به واسطه فناوری‌های مدرن میسر شده است که امکان کار هوشمند و دورکاری را برای افراد فراهم می‌کند. با وجود اختلالاتی که در تامین مواد خام و دیرکرد تحویل آن وجود داشته است، تا امروز تقریبا اختلالی در فرایند تولید ایجاد نشده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا