اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ تولید گونه جدید زیست پایدار PVDF توسط Arkema برای باتری های لیتیومی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Arkema یک نوآوری بزرگ، تولید گروه جدید و زیست پایدار Kynar PVD، را اعلام کرد. این گونه های جدید از 100% کربن تجدیدپذیر از نظر موازنه وزنی، استخراج شده از منبع tall oil خام، تولید شده اند. گونه های Kynar CTO PVDF ، که در آنها از رویکرد موازنه وزن با فرایند تایید شده ISCC+ استفاده شده، در ابتدا در کارخانه Arkema در فرانسه، با تمرکز بر گونه های مناسب بازار باتری لیتیومی، برای مشتریان اروپایی این شرکت تولید خواهد شد.
این فناوری، که در انتظار پتنت شدن است، باعث کاهش اثرات منفی بر تغییرات آب و هوایی تا 20% و کاهش وابستگی به مصرف نفت خام و محصولات وابسته به آن می شود. Tall oil خام مصرف شده به عنوان ماده اولیه در تولید این محصول جدید، از رسوبات فرایند Kraft در تولید خمیرچوب می باشد. گونه های جدید Kynar CTO از لحاظ استانداردهای راهبردی جنگلداری تایید شده اند. آنها باعث جنگل زدایی نشده و اثر مستقیم بر کاهش تولیدات خوراکی ندارند.
در فاز دوم، تولید این گونه های زیست پایدار PVDF در تمامی کارخانه های Arkema در سراسر دنیا آغاز خواهد شد و برای تمامی مصارف و بازارهای PVDF سنتی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، Arkema پروژه ای برای تولید گونه های PVDF، با استفاده از فلوئور به دست آمده به عنوان محصول جانبی صنعت زراعت شیمی (agrochemical)، را در ایالات متحده کلید زده است. انتظار می رود این گونه ها تا اواسط 2022 تجاری شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا