اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Vink Chemicals در نمایشگاه پوشش های خاورمیانه زیست کش های خود را معرفی می کند/ تاریخ برگزاری نمایشگاه 5 تا 7 مهرماه در امارات متحده عربی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  Vink Chemicals متخصص تولید زیست کش های مورد استفاده در بخش پوشش ها می باشد. این شرکت محصولات خود را بطور انحصاری در آلمان تولید کرده و در سرتاسر جهان به فروش می رساند.

مشتریان در Middle East Coatings Show 2021 که در تاریخ 5 تا 7 مهرماه در Dubai برگزار خواهد شد می توانند با کارشناس این شرکت (Mr.Vijay Nair) به طور مستقیم در تماس باشند. تمرکز Vink Chemicals بر روی فرمولاسیون زیست کش های بر پایه ایزوتیازولینون می باشد. این مواد در برابر بیشتر ریزسازواره های خطرناک مقاوم می باشند. بعلاوه می توان آنها را با یکدیگر مخلوط کرد. این مانع مقاوم شدن باکتری ها در برابر زیست کش ها می گردد. Vink Chemicals جهت صنایع رنگ و وارنیش زیست کش های CIT/MIT ، MIT و BIT که بر پایه ایزوتیازولینون ها می باشند را تولید می کند که در مقادیر کم مصرف دارای کارایی بالایی می باشند.

علاوه بر این محصولات ، Vink Chemicals زیست کش های دیگر جهت صنایع نفت و گاز تولید می کند.Vink Chemicals محصولات خود را با نامئهای تجاری PARMETOL ، GROTANOL و GROTAMAR به بازار عرضه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا