اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Veka Compounds به قاب های قدیمی پنجره ها زندگی جدید می بخشد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر کمپانی Veka Compounds تولیدکننده پروفیل های پنجره PVC-U بازیافتی، در ویدیویی خیره کننده نشان می دهد چگونه تجهیزات فرایند بازیافت منحصربه فردش نقش خود را در تبدیل قاب های قدیمی PVC-U به در و پنجره های کاملا نو اجرا می کنند.
کارخانه Wellingborough، که در سال 2020 و پس از دو سال با هزینه 15 میلیون پوند کامل شد، به عنوان پیچیده ترین کارخانه در نوع خود در سراسر اروپا شناخته شده است.
این ویدیوی دو دقیقه ای، که بسیار زیبا و متقاعدکننده ساخته شده است، تصاویر دلخراشی از زباله های پراکنده شده در زمین را نشان داده و به دنبال آن نماهای گسترده ای از تانکرهای Veka Compounds در حال حمل تن ها پرک PCV-U بازفرایند شده در سراسر کشور را نشان می دهد. این ویدیو با نشان دادن کوه هایی از قاب پنجره در سایتی به مساحت پنج و نیم جریب که به عنوان خوراک وارد کارخانه می شود و همچنین تصاویر مراحل مختلف فرایند بازیافت، به تاثیر گذاری این نمایش می افزاید.
به گفته یکی از مدیران Veka Compounds، ما به چیزی که در اینجا ساخته ایم بسیار مفتخریم. پس از اینکه برنامه ریزی های ما برای نمایش این واقعه به مردم توسط کووید محدود شد، تصمیم گرفتیم این ویدیو را، برای اطمینان از نمایش اهمیت بازیافت قاب در و پنجره های قدیمی PVC-U و کارایی بالای کارخانه ما در انجام این کار، درست کنیم. به گفته او، هدف از این ویدیو انتقال میزان سرمایه گذاری Veka Compounds در این زمینه است. امیدوارم همان طور که این ویدیو سیستم و فرایندهای ما را نمایش می دهد، بتواند تعهد ما به کیفیت و به خصوص بهبود استانداردهای محصول و سرویس در بخش بازیافت PVC-U را منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا