اخبار

اختصاصی بسپار/ UBE یک حلال جدید زیست سازگار معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر UBE اعلام کرد که تولید یک حلال دوستدار محیط زیست را آغاز کرده است. DAXSOL dimethyl carbonate یک حلال دوستدار محیط زیست می باشد که دارای سمیت پایینی می باشد. این حلال زیست تخریب پذیر می باشد و جایگزین مناسبی برای حلال های قطبی پایه نفتی مثل کتون ها ، استر ها و گلایکول ها می باشد. زمان تبخیر DAXSOL dimethyl carbonate کوتاه می باشد.

این حلال دارای سازگاری خوبی با بیشتر حلال های آلی می باشد اما در آب و حلال هایی که دارای نقطه جوش مشابه آب می باشند بصورت جزئی محلول می باشد. بعلاوه این حلال یک ماده واسطه سنتزی برای فرآیند های مختلف شیمیایی و سایر کاربرد ها می باشد. DAXSOL dimethyl carbonate یک حلال فاقد VOC می باشد و به دلیل قطبیت بالا می تواند بطور مستقیم جایگزین بیشتر حلال های قطبی شود.

این حلال دارای سمیت کمی می باشد و دارای مقادیر MIR پایین می باشد. دی متیل کربنات دوستدار محیط زیست می باشد و بسرعت در محیط تخریب می گردد.DAXSOL خط جدیدی از محصولات دی آلکیل کربنات می باشد. این حلال های آلی دوستدار محیط زیست می باشند و در سرتاسر جهان بطور تجاری در دسترس می باشند. این حلال ها شامل دی متیل کربنات و گلیسرول کربنات می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا