اخبار

اختصاصی بسپار/ Toyo Ink India یک واحد تولید جوهر های گراور فاقد تولوئن را افتتاح کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا گروه بسپار / ایران پلیمر Toyo Ink India Pvt.Ltd., که عضوی از گروه شیمیایی Toyo Ink Group می باشد واحد جدیدی برای تولید جوهر های چاپ گراور در کارخانه Gujarat واقع در سواحل غربی هند افتتاح کرده است. Toyo Ink Group یک گروه شیمیایی بین المللی می باشد که دفتر مرکزی آن در Tokyo ژاپن قرار دارد. ظرفیت تولید سالانه کارخانه جدید Gujarat بیش از 5000 تن می باشد. با اضافه شدن این کارخانه جدید Toyo Ink India قادر خواهد بود نیاز های در حال رشد بازار بسته بندی منعطف در هند را تامین کند.

همچنین موقعیت شرکت در بازار های جهانی استحکام بخشیده خواهد شد. بعلاوه در این کارخانه جدید برای تولید جوهر از تولوئن استفاده نمی شود و تولید بر اساس استاندارد های زیست محیطی انجام می شود. به گفته K.S.Murthy مدیر Toyo Ink India، اولین کارخانه گراور این شرکت در سال 2012 در Greater Noida واقع در ایالت Uttar Pradesh تاسیس شد. با رشد فعالیت های شرکت در سال های اخیر، شرکت به این نتیجه رسید که برای تامین نیاز های در حال رشد مشتریان برای جوهر های چاپ گراور و کاهش زمان ارائه محصول به مشتریان در هند و سایر کشور ها باید ظرفیت تولید خود را افزایش دهد. در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه شرکت 20000 تن می باشد.

این شرکت همواره برای بهبود وضعیت خود در بازار استراتژیک بسته بندی منعطف تلاش می کند. در سال های اخیر تقاضای جهانی برای جوهر های چاپ ایمن بویژه جهت صنایع غذایی و نوشیدنی ها، داروسازی، بهداشتی و سایر کاربرد های حساس افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل Toyo Ink India تصمیم گرفته است برای حفظ محیط زیست و بهبود ایمنی محصول در تولید جوهر های چاپ خود از تولوئن استفاده نکند. به گفته Mr. Murthy، شرکت Toyo Ink India مدتهاست که محصولات فاقد تولوئن به بازار عرضه می کند. کارخانه جدید به منظور تقویت قابلیت های شرکت جهت تامین محصولات ایمن و مطابق با استاندارد های جهانی تاسیس شده است. سامانه های فاقد تولوئن تولید شده در این کارخانه جدید عبارتند از جوهر های لمینیت پایه آب و پایه حلال، وارنیش ها و جوهر های با عملکرد ویژه و سایر محصولات مورد استفاده در صنایع بسته بندی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا