اخبار

اختصاصی بسپار/ Synthos اکریلیک دیسپرسیونی زیستی جدیدی برای چوب معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Synthos تولید اکریلیک دیسپرسیونی جدیدی را که بطور ویژه جهت استفاده در پوشش های چوب (شفاف و دارای رنگدانه) طراحی شده است را آغاز کرده است. این محصول جدید با نام تجاری SYNEXIL AW90CX به بازار عرضه می شود. SYNEXIL AW90CX با استفاده از یک ماده اولیه اصلی ساخته شده است. این ماده اولیه اصلی از منابع تجدید پذیر مشتق شده است و حاوی حدود 45 درصد مواد زیستی می باشد.

در تولید این محصول هیچ ماده اولیه ای که بطور مستقیم یا غیر مستقیم از نفت مشتق شده باشد استفاده نشده است. میزان مواد اولیه زیستی دیسپرسیون جدید بر طبق استاندارد ASTM D6866-20 تعیین شده است. این میزان نشانگر مقدار کربن های گیاهی در محصول می باشد. از ویژگی های این دیسپرسیون جدید می توان به افزایش سریع سختی، چسبندگی بالا به زیرآیند ها و خواص anti-blocking خوب اشاره کرد. Synthos با این محصول، محصول دیگری به محصولات با VOC پایین خود اضافه کرده است. این دیسپرسیون دارای دمای تشکیل فیلم بسیار پایین ( که آن را برای تولید محصولات فاقد حلال مناسب می کند) و میزان فرمالدهید پایین می باشد.

بنابراین باعث کاهش اثرات منفی بر روی محیط زیست می شود. به گفته Barbara Chodacka مدیر تجاری بخش چسب ها و دیسپرسیون های Synthos Group، جهان اطراف ما نیاز به تغییرات مثبت دارد. هر عملی که یک محصول ویژه را با نیاز های مردم و سیاره ما مطابقت دهد دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. این دیسپرسیون اکریلیک زیستی مرحله مهمی بسوی محصولات سبز و دوستدار محیط زیست می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا