اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Sun Chemical شرکت SAPICI را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Sun Chemical اعلام کرد که شرکت SAPICI را خریده است. SAPICI یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید پلی اورتان های با عملکرد بالا جهت پوشش ها، بسته بندی منعطف، چسب های صنعتی و موارد دیگر می باشد.

با خرید SAPICI شرکت Sun Chemical موقعیت خود را در بازار بسته بندی تقویت کرده و قادر خواهد بود پلیمر های بی همتای مورد استفاده در جوهر های چاپ ، پوشش ها و چسب های لمینیت را تولید کند. ترکیب منابع و فناوری های DIC/Sun Chemical و SAPICI ، منجر به تولید پلیمر های بی همتا جهت کاربرد در پوشش های صنعتی، الاستومر ها، چسب های صنعتی و درزگیر ها خواهد شد.

به گفته مهران یزدانی رئیس بخش مواد پیشرفته و بسته بندی شرکت Sun Chemical، ایجاد بهترین راه حل برای مشتریان، اولویت اول شرکت Sun Chemical می باشد و این شرکت با خرید SAPICI قادر خواهد بود خدمات بهتری به مشتریان ارائه و محصولات جدیدی مثل چسب های لمینیت را تولید کند. تخصص SAPICI تولید هاردنر های ایزوسیانات با مقادیر بسیار کم منومر آزاد می باشد. پاییین بودن میزان منومر آزاد برای ایمنی و بهداشت، تماس با مواد غذایی و قوانین زیست محیطی اهمیت بالایی دارد. به گفته Cristian Furiosi از SAPICI ، با ادغام SAPICI در Sun Chemical، گروه محققان SAPICI می توانند از منابع و امکانات Sun Chemical برای توسعه محصولات جدید مورد استفاده در پوشش ها، الاستومر ها، چسب ها و درزگیر ها استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا