اخبار

اختصاصی بسپار/ Sun Chemical جوهر تصعیدی جدیدی برای چاپ منسوجات معرفی کرد

گروه ترحمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر Sun Chemical یک جوهر تصعید شونده جدید برای چاپ بر روی منسوجات معرفی کرده است. این جوهر جدید با نام تجاری ElvaJet Onyx SB به بازار عرضه می شود.

محصول ElvaJet Onyx SB یک جوهر با عملکرد بالا می باشد و به آسانی در محدوده گسترده ای از چاپگر های منسوجات قابل استفاده می باشد. ElvaJet Onyx SB طوری طراحی شده است که بین زمان های تمیزکاری مدت زمان طولانی‌تری می‌توان چاپ را انجام داد. در واقع به تمیزکاری کمتری نیاز دارد. این جوهر جدید در نتیجه دانش فنی و تجربه محققان Sun Chemical در Textile Development Centre واقع در Morges سوئیس و digital ink development laboratories در Midsomer Norton بریتانیا توسعه داده شده است.

این جوهر جدید یک جوهر پیشرفته با عملکرد عالی می باشد که دارای شدت رنگی بالا بوده و وضوح چاپ بالایی ایجاد می کند. همچنین بر روی سرعت خط تولید اثر منفی ندارد. به گفته Pete Saunders مدیر digital process در Sun Chemical، با افزایش چاپگر های wide format در بازار، شناسایی مناسب ترین جوهر برای مشتریان یک مشکل بزرگ شده است. Sun Chemical با سرمایه گذاری مناسب در بخش R&D و شناسایی نیاز مشتریان، جوهر جدید را برای بازار چاپ منسوجات طراحی کرده است. به گفته Simon Daplyn مدیر بازاریابی بخش digital textile inks، شرکت Sun Chemical یکی از شرکت های پیشرو در زمینه توسعه و تولید جوهر های چاپ می باشد و دارای دهها سال تجربه در زمینه جوهر های چاپ دیجیتال می باشد.

جوهر جدید ElvaJet Onyx SB دارای تاییدیه Eco-Passport از OEKOTEX می باشد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. بنابراین پارچه های چاپ شده بوسیله Onyx SB نیاز به تست مجدد جهت تطابق با OekoTex Class 100 standard را ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا