اخبار

اختصاصی بسپار/ SARTOMER پنج رزین اکریلات زیستی جدید معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلمر SARTOMER اعلام کرد که U.S. Department of Agriculture (USDA) ، پنج رزین اکریلات و متاکریلات این شرکت را (با نام تجاری SARBIO ) برای دریافت Certified Biobased Product label تایید کرده است. Biobased label نشانگر این است که درصد مواد زیستی تجدیدپذیر توسط یک شرکت سوم مورد تایید واقع شده است و بوسیله USDA بطور مداوم کنترل می شود.

برچسب بخشی از USDA-led BioPreferred Program می باشد که هدف آن توسعه بازار ها برای محصولات زیستی می باشد. SARTOMER محصولات SARBIO را طبق بالاترین استاندارد های زیست محیطی توسعه داده است. این رزین های ویژه برای دستیابی به سامانه های با عملکرد بالای سخت شونده با انرژی یا حرارت و سنتز پلیمر ها طراحی شده اند.

این رزین ها در محدوده گسترده ای از کاربرد ها شامل جوهر ها و پوشش های ویژه، ساخت مواد افزودنی ، چسب ها و درزگیر ها و مواد پیشرفته ایتفاده می شوند. این محصولات که به تازگی طراحی شده اند عبارتند از: SARBIO 5100 : یک رزین بر پایه tetrahydrofurfuryl acrylate با میزان 65 درصد مواد زیستی  SARBIO 5201 : یک رزین بر پایه decanediol diacrylate با میزان 64 درصد مواد زیستی SARBIO 5106 : یک رزین بر پایه stearyl acrylate با میزان 87 درصد مواد زیستی  SARBIO 6101 : یک رزین بر پایه lauryl methacrylate با میزان 78 درصد مواد زیستی  SARBIO 7107 : یک رزین بر پایه epoxidized soybean oil acrylate با میزان 85 درصد مواد زیستی.

به گفته Justin Lanyon مدیر بازاریابی SARTOMER، طراحی این محصولات جدید نشانگر استراتژی شرکت SARTOMER برای توسعه و تولید مواد اولیه جدید زیست سازگار جهت مشتریان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا