اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/SANITIZED زیست کش پایه آب مطابق با BPR معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر SANITIZED محدوده محصولات Sanitized Broadtec را با معرفی یک محصول جدید پایه آب گسترش داد. این محصول جدید با نام تجاری Sanitized PL 19-30 به بازار عرضه می شود.

Sanitized PL 19-30 حفاظت خوبی در برابر باکتری ها، کپک، قارچ و جلبک ایجاد می کند. اجزای فعال سازنده این محصول پایه آب مطابق با BPR می باشند. Sanitized PL 19-30 برای پوشش صندلی ها شامل چرم مصنوعی مناسب می باشد. ریزسازواره هایی چون باکتری ها، کپک، قارچ و جلبک باعث ایجاد لکه، مسائل بهداشتی و نقص مواد در روی سطوح مصنوعی می شوند. محصول جدید Sanitized PL 19-30 ترکیبی از اجزای فعال مختلف می باشد و حفاظت خوبی در برابر محدوده گسترده ای از ریزسازواره ها ایجاد می کند. شرکت SANITIZED AG برای بدست آوردن تاییدیه OEKO-TEX 100جهت محصول جدید خود اقدامات لازم را انجام داده است. تطابق با OEKO-TEX label یک مزیت اضافه می باشد و بدین معنا است که برای پوست بدن ضرر ندارد. این موضوع برای دستکش هایی که در محیط های حرفه ای مثل ساختمان سازی استفاده می شوند و همچنین برای دستکش های خانگی اهمیت بالایی دارد.

در Sanitized PL 19-30 به منظور تطابق با قوانین سختگیرانه منحصرا از اجزای فعال مطابق با BPR استفاده شده است. این محصول برای کاربرد های ضد باکتری در بازار اروپا ایده آل می باشد. محصولات Sanitized Broadtec افزودنی های جدیدی هستند که در اشکال مختلف موجود می باشند. این افزودنی ها از پلیمرها در برابر میکروب ها حفاظت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا