اخبار

اختصاصی بسپار/ Sabic آمیزه های جدید PP برای کاربردهای خودرویی تولید می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر سابیک دو ترکیب پلی پروپیلن تقویت‌شده با الیاف شیشه کوتاه را معرفی کرده است که عملکرد و پردازش بهتری را برای کاربردهای زیر کاپوت، بیرونی و داخلی خودرو ارائه می‌کند. ترکیبات PP سابیک G3430X و G3440X از نظر جریان مذاب، استحکام کششی و خمشی و مدول خمشی از مواد الیاف شیشه کوتاه استاندارد با کارایی بالا هستند.

این دو محصول به مشتریان فرصت‌های جدیدی برای بالا بردن سطح عملکرد اجزای ساختاری خودرو مانند براکت‌ها، ساختار صندلی‌ها و کنسول‌های مرکزی می‌دهند. علاوه بر این، به لطف قابلیت دیواره نازک، هر دو ماده را می‌توان برای طراحی قطعات با جرم و وزن کمتر استفاده کرد.

عبدالله العتیبی، مدیر کل ETP & Market Solutions گفت: «قابلیت‌های توسعه در کلاس جهانی سابیک و تعهد به بهبود مستمر نمونه کارها، این دو ماده استثنایی را به دست آورده است که می‌تواند مشتریان خودرو را به طور قابل‌توجهی عملکرد برنامه‌های نهایی را افزایش دهد. راه اندازی این ترکیبات جدید Sabic PP نمونه ای عالی از پاسخ فعال ما به نیازهای نوظهور مشتریان است. ما معیارهای صنعتی جدیدی را برای عملکرد قوی و قابلیت های دیواره نازک در پلی‌پروپیلن با الیاف شیشه کوتاه تعیین کرده‌ایم که مزایای مهمی را در مواجهه با نیازهای روزافزون خودرو ارائه می‌دهد.

Sabic PP ترکیب گرید G3430X، با 30٪ الیاف شیشه کوتاه، و Sabic PP ترکیب گرید G3440X، با 40٪، هستند که خواص فیزیکی برتر در مقایسه با مواد PP الیاف شیشه کوتاه معمولی و جریان مذاب بالا برای پردازش آسان ارائه می‌دهند. هر دو درجه سختی و ضربه را برای عملکرد بهینه در قطعات ساختاری متعادل می‌کنند، اما G3440X درجه سختی و چگالی بیشتری نسبت به گرید G3430X ارائه می دهد. علاوه بر ارائه عملکرد برتر در مقایسه با سایر ترکیبات PP الیاف شیشه کوتاه، این مواد ممکن است کاندیدای جایگزینی مقرون به صرفه PP با الیاف شیشه بلند در برخی کاربردهای دمای پایین باشند. همراه با سفتی و خواص ضربه‌ای، جریان مذاب بالای این مواد فرصت‌هایی را برای طراحی اجزای جدار نازک برای کاهش وزن بدون به خطر انداختن عملکرد کلی قطعه فراهم می‌کند. کاهش وزن نیز ممکن است به صرفه جویی در هزینه از طریق استفاده از مواد کمتر کمک کند. علاوه بر این، مزایای هزینه می‌تواند از بهره‌وری بالاتر مرتبط با زمان‌های چرخه سریع‌تر حاصل شود، که می‌تواند با جریان بالاتر فعال شود. هر دو ترکیب سابیک PP در رنگ های مشکی استاندارد و طبیعی موجود هستند و می‌توانند به صورت سفارشی رنگ شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا