اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش پودری جدید منعکس کننده نور جهت بهبود دید در شب معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر PPG محصول جدیدی با نام تجاری PPG ENVIROCRON LUM coating معرفی کرده است. این محصول اولین پوشش پودری انعکاس‌دهنده نور می‌باشد که بطور تجاری تولید شده است. این پوشش بزودی در پتنت ثبت خواهد شد. این پوشش طوری طراحی شده است که دید در شب و در شرایط با نور پایین را بهبود می‌دهد.

تاکنون اشیا انعکاس دهنده نور شامل علائم جاده‌ای، خط کشی‌ها و جلیقه‌های ایمنی با استفاده از رنگ‌های مایع، نوارها و پارچه‌ها ساخته می‌شدند. در این پیشرفت جدید PPG، خواص ایمنی مواد انعکاس دهنده نور با مزایای یک پوشش پودری ترکیب می‌شود. اثر تابشی این محصول ناشی از گوی‌های ریز شیشه‌ای موجود در سطح پوشش پودری می‌باشد. همانند چشمان آهو، این گوی‌های شیشه‌ای نور را به میزان حداکثری به منبع بر می‌گردانند و به دید بهتر اشیا کمک می‌کنند. پوشش پودری PPG Envirocron LUM دارای chip resistance (مقاومت در برابر سنگریزه‌ها) و مقاومت سایشی عالی می‌باشد. همچنین بصورت تک لایه دارای مقاومت خوردگی مناسبی می‌باشد.

به دلیل بازده بالای انتقال پودر از نظر اقتصادی نیز به صرفه می‌باشد. این پوشش در فام‌های مختلفی موجود می‌باشد و برای کاربردهای مختلفی شامل حفاظ بزرگراه‌ها، دوچرخه‌ها، اسکوترها، تجهیزات ایمنی و فنس‌ها مناسب می‌باشد. پوشش‌های پودری PPG Envirocron سطحی یکنواخت و با دوام بالا تشکیل می‌دهند که علاوه بر ظاهر عالی، حفاظت خوبی نیز ایجاد می‌کنند. این پوشش‌ها بطور ویژه و بدون ترکیبات آلی فرار (VOC) طراحی شده‌اند. این پوشش‌ها اولین انتخاب برای بسیاری از تولیدکنندگان قطعات اصلی (OEM) می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا