اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش اپوکسی فنولیک جدیدی برای مخازن معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG اعلام کرد که تولید پوشش اپوکسی فنولیک جدیدی را که با نام تجاری PPG PHENGUARD 985 به بازار عرضه می شود آغاز کرده است. معرفی این محصول، پیشرفت مهمی برای بخش دریایی و مخازن می باشد. این پوشش دارای مقاومت شیمیایی بسیار بالا در برابر محدوده گسترده ای از مواد شیمیایی خورنده و مقاومت حرارتی خوب برای مواد شیمیایی حاوی اسید های چرب و با دمای بالا می باشد.

پوشش PPG PHENGUARD 985 دارای مقاومت شیمیایی عالی در برابر هزاران ماده شیمیایی می باشد. این پوشش در برابر بیش از 300 ماده شیمیایی مختلف که حاوی اسید های چرب می باشند حفاظت ایجاد می کند. این مواد شیمیایی بسیار خورنده می توانند موجب ایجاد مشکلاتی برای کاربران شوند. از آنجا که محدوده دمایی مورد نیاز برای نگهداری آنها کوچک می باشد، مدیریت و ایجاد این دما کار دشواری است.

در نتیجه دما های بالا می تواند موجب صدمه زدن به مخازن شده و هزینه اضافی برای تعمیر مخازن ایجاد کند. PPG PHENGUARD 985 برای غلبه بر این مشکل طراحی شده است و با استفاده از این پوشش می توان این مواد شیمیایی را در محدوده دمایی بزرگتری نگهداری کرد. به گفته Bart Martens مدیر بخش پوشش های حفاظتی و دریایی شرکت PPG، استفاده از PPG PHENGUARD 985 هزینه های نگهداری را کاهش می دهد و برای محدوده گسترده ای از مواد شیمیایی مناسب است.

همچنین این سامانه برخلاف سامانه های متداول که سه لایه ای می باشند، دو لایه می باشد. در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه های اعمال می شود. PPG PHENGUARD 985 می تواند بصورت دو لایه یا سه لایه اعمال شود بدون آنکه اثر منفی بر مقاومت های شیمیایی آن ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا