اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG برای سامانه پوشش اپوکسی PFP تاییدیه دوام دریافت کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG اعلام کرد که برای سامانه پوششی PPG PITT-CHAR NX (PFP) تاییدیه دوام را از یک موسسه مستقل بدست آورده است. PPG PITT-CHAR NX یک سامانه اپوکسی منعطف محافظ در برابر حریق می باشد. مزیت این سامانه عبارتست از ضخامت کمتر لایه پوششی، کاهش وزن و اعمال سریعتر با حفظ دوام و مقاومت در برابر حریق. PPG تاییدیه را از UL Verification که یک موسسه مستقل می باشد دریافت کرده است.

پوشش PPG PITT-CHAR NX به میزان دو برابر شرایط موجود در استاندارد UL2431 (Standard for Safety for Durability of Fire Resistive Coatings and Materials) در معرض شرایط محیطی قرار داده شد. سپس پوشش در کنار نمونه های کنترل طبق استاندارد UL 1709 (Rapid Rise Fire Tests of Protection Materials for Structural Steel) تست شد.

به گفته Richard Holliday مدیر بخش پوشش های دریایی و حفاظتی شرکت PPG، این تست دوام نشان داد که پوشش PPG PITT-CHAR NX حتی در شدید ترین شرایط محیطی و در شرایط حریق می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. این پوشش تاییدیه های ASTM، ISO و NORSOK را نیز جهت مناسب بودن پوشش در محیط های صنعتی، دریایی و فرا ساحلی بدون اثر منفی بر روی مقاومت در برابر حریق بدست آورده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا