اخبار

اختصاصی بسپار/ Nouryon کارخانه جدیدی برای تولید میکرو کره‌های منبسط شونده تاسیس می کند

گروه ترجمه و  تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Nouryon فاز مهندسی تاسیس کارخانه جدید Expancel expandable microspheres در Wisconsin ایالات متحده امریکا را آغاز کرده است. این سرمایه گذاری قدم مهمی برای خدمات دهی بهتر به مشتریان افزودنی های ویژه در قاره امریکای شمالی محسوب می شود. بر اساس پیش بینی ها کار ساختمانی این کارخانه در اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

به گفته Sylvia Winkel Petterson نایب رئیس بخش engineered polymers در Nouryon، این شرکت با توجه به افزایش قابل توجه تقاضا برای میکرو کره های قابل انبساط بویژه در صنایع بسته بندی، حمل و نقل و ساختمان سازی امریکای شمالی و برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، کارخانه جدیدی برای تولید این افزودنی ها تاسیس می کند. تاسیس این کارخانه جدید موقعیت Nouryon را در بازار میکرو کره های قابل انبساط استحکام خواهد بخشید. Green Bay, Visconsin برای تکمیل سایر واحد های تولیدی موجود در سوئد، برزیل و چین انتخاب شده است. مشتریان از میکرو کره های قابل انبساط برای کاهش هزینه ها و کاهش وزن محصولات نهایی خود استفاده می کنند.

همچنین نیاز به مواد اولیه را کمتر کرده درنتیجه اثر منفی کمتری بر محیط زیست ایجاد می شود. Expancel expandable microspheres بعنوان پر کننده های سبک و بعنوان blowing agent برای سبک کردن محصولات نهایی و به منظور ایجاد خواص عایق حرارتی استفاده می شود. مشتریان از آن برای بهبود محصولاتی چون بتن، مواد بسته بندی و پوشش های الاستومری بام در صنایع ساختمانی استفاده می کنند. همچنین در درزگیر های ساختمانی از این محصول جهت جلوگیری از ترک خوردن و کاهش جذب آب استفاده می شود. در نتیجه طول عمر مواد ساختمانی که در معرض عوامل جوی هستند افزایش پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا