اخبار

اختصاصی بسپار/ Nouryon غلظت دهنده جدیدی برای رنگ های تزیینی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Nouryon اعلام کرد که تولید غلظت دهنده جدیدی با نام تجاری Bermocoll FLOW را آغاز کرده است. این محصول جدید دارای ترکیبی از خواص جریان پذیری و همتراز کنندگی خوب غلظت دهنده های تجمعی سنتزی و خواص پایداری غلظت دهنده های سلولزی می باشد.

Bermocoll FLOW می تواند بعنوان یک جایگزین جهت غلظت دهنده های تجمعی سنتزی برای کنترل رئولوژی رنگ های تزیینی استفاده شود. این غلظت دهنده به دلیل رفتار جریان پذیری مناسب میزان پاشیده شدن رنگ در حین اعمال (spatter) را به حداقل می رساند. این نوع جدید از سلولز اتر اصلاح شده (محلول در آب) با ترکیبات آبگریز، فضای خالی موجود در غلظت دهنده ها را پر می کند.

استفاده از آن در رنگ های تزیینی داخلی و خارجی میزان شره کردن را نیز کاهش می دهد. Bermocoll FLOW تعادل بهینه ای بین مقاومت در برابر شره و خواص همتراز کنندگی ایجاد می کند. همچنین در مقایسه با رنگ های ساخته شده با غلظت دهنده های استاندارد ، spatter resistance بهتری ایجاد می کند. همچنین این محصول محلول در آب می باشد و برای فرمولاسیون رنگ های با VOC پایین و همچنین برای رنگ هایی که بوسیله airless spray اعمال می شوند مناسب می باشد.

به گفته Rob Vancko نایب رئیس بخش paint & coating شرکت Nouryon، فناوری جدید اعمال و خواص نهایی رنگ را بهبود می دهد در حالیکه به حفظ محیط زیست و کاهش تولید دی اکسید کربن نیز کمک می کند. محصول جدید خواص رئولوژیکی بهینه ای در رنگ ایجاد کرده و نیاز به استفاده از سامانه های غلظت دهنده پیچیده را حذف می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا