اخبار

اختصاصی بسپار/ Michelman جایزه پوشش های قابل تبدیل به کود را به خود اختصاص داد

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر محصول Michem Coat 525 یکی از محصولات Michelman می باشد که دارای تاییدیه پوشش های قابل تبدیل به کود از Biodegradable Products Institute (BPI) می باشد.

Michem Coat 525 جایزه نقره ای جهت نوآوری در مواد بسته بندی را در 2021 PACKCON Star Awards به خود اختصاص داد. این پوشش فاقد PFAS بوده و قابل تبدیل به خمیر و کود می باشد.

Michem Coat 525 در برابر روغن و گریس مقاومت بالایی دارد و جهت کاربرد های غذایی بر پایه فایبر مناسب می باشد. محصول HydraBan 8000 نیز اخیرا در Indian Flexible Packaging and Folding Carton Association (IFCA) جایزه IFCA Star را بدست آورده است. Hydraban 8000 یک پوشش مقاوم در برابر آب فاقد PFAS جهت کاغذ می باشد و دارای قابلیت چاپ پذیری عالی می باشد. این محصول نیز زیست تخریب پذیر بوده و فاقد سمیت جهت محیط زیست می باشد.

به علاوه، Hydraban 8000 دارای تاییدیه FDA برای کاربرد های در تماس مستقیم با مواد غذایی می باشد. این محصول نیز همانند Michem Coat 525 برای بسته بندی غذایی بر پایه فایبر مناسب می باشد. Michem Coat 2000 که یک پوشش مقاوم در برابر چربی و روغن می باشد نیز دارای تاییدیه BPI می باشد. پوشش های قابل تبدیل به کود شرکت Michelman در حال حاضر تنها در امریکای شمالی در دسترس می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا