اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Merck دومین خط تولید رنگدانه های صدفی را افتتاح می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Merck دومین خط تولید رنگدانه های صدفی بر پایه سیلیکا را افتتاح خواهد کرد. با این سرمایه گذاری ، Merck ظرفیت تولید فلیک های دی اکسید سیلیکون را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

این فلیک های دی اکسید سیلیکون یک زیرآیند ویژه برای محصولات Xirona و Colorstream (که در پوشش های خودرویی و صنایع آرایشی استفاده می شوند) می باشند. در این رنگدانه های صدفی با تغییر زاویه مشاهده کننده تغییر فام بی همتایی ایجاد می شود.

بویژه Colorstream Lava Red که فام بسیار زیبایی ایجاد می کند و در پوشش های خودرویی کاربرد دارد. این رنگدانه ها علاوه بر خواص ظاهری مناسب دارای خواص عملکردی خوبی (مثل مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و مقاومت در برابر UV ) نیز می باشند. به گفته Jeff White رئیس بخش surface solutions در Merck KGaA، رنگدانه های بر پایه سیلیکا جلوه ویژه ای ایجاد می کنند که مورد تایید مشتریان قرار گرفته است.

با افتتاح این واحد تولیدی پیشرفته، Merck ظرفیت تولید رنگدانه های بر پایه سیلیکا در Gernsheim را بطور قابل توجهی افزایش خواهد داد. Merck برای راه اندازی دومین خط تولید سیلیکا در Gernsheim حدود 28 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است. افتتاح این واحد موقعیت Merck را در بازار های جهانی رنگدانه های صدفی استحکام خواهد بخشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا