اخبار

اختصاصی بسپار/ LANXESS و Total برای تامین استایرن زیستی همکاری می کنند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر LANXESS و TotalEnergies برای تامین استایرن زیستی با هم همکاری می کنند. برخلاف استایرن متداول ، مواد اولیه مورد استفاده توسط TotalEnergies بر پایه tall oil می باشد. Tall oil از صمغ نوعی درخت مشتق می شود و یک محصول جانبی در تولید خمیر کاغذ می باشد. LANXESS از استایرن برای تولید sustainable ion exchange resin استفاده می کند. این رزین ها عمدتا در تصفیه فاضلاب ، فرآیند های شیمیایی و صنایع غذایی استفاده می شوند. منشا زیستی استایرن توسط ISCC PLUS (International Sustainability and Carbon Certification) مورد تایید قرار گرفته است. تاییدیه ISCC PLUS جهت استایرن برای شرکت LANXESS اهمیت بالایی دارد زیرا این شرکت محصولات خود را بر طبق استاندارد ISCC PLUS عرضه می کند.

به گفته Marcel Beermann رئیس Global Procurement & Logistics در LANXESS ، مشتریان به دنبال محصولات زیستی و با کمترین اثر منفی بر روی محیط زیست می باشند. LANXESS با همکاری TotalEnergies قادر خواهد بود نیاز مشتریان خود را برآورده سازد. LANXESS علاوه بر استایرن تعداد زیادی از مواد اولیه زیستی را در تولید محصولات خود استفاده می کند. اکریلو نیتریل زیستی در تولید انواع دیگری از ion exchange resin استفاده می گردد.

مواد نگهدارنده و زیست کش Preventol حاوی ترکیبی از اسید های چرب مختلف بدست آمده از روغن آفتابگردان می باشند. پری پلیمر های Adiprene Green حاوی پلی اتر های پلی ال بر پایه نشاسته می باشند. حدود نیمی از trimethylpropane scopeblue از N-butylaldehyde زیستی تشکیل شده است. در تولید پلاستیک های با عملکرد بالای Durethan Scopeblue از سیکلو هگزان زیستی و شیشه های ضایعاتی استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا