اخبار

اختصاصی بسپار/ LANXESS در نمایشگاه FEICA پیش پلیمر های زیستی خود را معرفی کرد

گروه ترجمه و  تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر LANXESS در FEICA Conference and Expo که از 14 تا 16 ماه September در Humburg آلمان برگزار گردید ، شرکت کرد. بخش Urethane Systems and Polymer Additives شرکت LANXESS پری پلیمر های دارای ایزوسیانات آزاد کم را جهت کاربرد در چسب های مختلف بویژه برای hot-melt و کاربرد های one component foam (OCF) معرفی کرد. افزودنی های پلیمری جهت کاربرد های ویژه در چسب ها و درزگیر ها نیز به نمایش گذاشته شد. LANXESS با استفاده از مواد اولیه زیستی پری پلیمر های اورتان LF را جهت کاربرد در چسب ها توسعه داده است.

این پری پلیمر ها عملکرد عالی و فرآیند پذیری عالی ایجاد می کنند و میزان نشر دی اکسید کربن را کاهش می دهند. Ronald Emanuel رئیس تحقیق و توسعه LANXESS Urethane Systems ، سخنرانی در مورد کاربرد پری پلیمر های اورتان در hot-melt ارائه کرد که عنوان این سخنرانی عبارتست از: Advancements in Development of High Performance Bio-Based, Low Free Isocyanate Monomer Prepolymers for Reactive Hot Melt Adhesive System. علاوه بر محصولات موجود مثل Mesamoll ، محصولات با نام های تجاری K-FLEX و MODULAST نیز به نمایش گذاشته شد. Adiprene LF یک پری پلیمر اورتانی با ایزوسیانات آزاد پایین می باشد که جهت استفاده در چسب ها ، درزگیر ها و فوم های تک جزئی توسعه داده شده است. در فناوری LF میزان MDI (متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات) و سایر ایزوسیانات ها مثل TDI (تولوئن دی ایزوسیانات) ، HDI (هگزا متیلن دی ایزوسیانات) و p PDI (پارا فنیلن دی ایزوسیانات) بصورت آزاد در پری پلیمر ها بسیار پایین (کمتر از 0.1 درصد) می باشد و با استاندارد های بهداشت حرفه ای مطابقت دارد.

اخیرا محصول Adiprene Green LF به محصولات Adiprene LF اضافه شده است. Adiprene Green LF یک محصول زیستی می باشد که میزان نشر دی اکسید کربن را نیز کاهش می دهد و برای تولید چسب های زیست سازگار با عملکرد عالی مناسب می باشد. LANXESS قادر است پری پلیمر های LF را با توجه به نیاز مشتری با ویسکوزیته ها و واکنش پذیری های مختلف عرضه نماید. LANXESSمحصولات K-FLEX را نیز به نمایش گذاشت. این دی بنزوات استر ها بعنوان نرم کننده ، اصلاح کننده و منعقد کننده عمل می کنند. این مواد با محدوده گسترده ای از پلیمر ها سازگار می باشند و می توانند در چسب ها، درزگیر ها، رنگ ها و پوشش ها، چرم مصنوعی و لوازم بهداشت فردی استفاده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا