اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Hexion به دو شرکت مستقل تجزیه می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Hexion Holdings Corporation اعلام کرد که بزودی این شرکت به دو شرکت مستقل تقسیم خواهد شد. این دو شرکت جدید عبارتند از: – Hexion Coatings and Composites (US) , Inc (HCC) که بخش محصولات کامپوزیتی و پوشش های اپوکسی شرکت قبلی Hexion می باشد.

Hexion Holdings که شامل بخش چسب ها، Versatic Acids و مشتقات آنها می باشد. HCC در آینده نزدیک تغییر نام خواهد داد. به گفته Craig Rogerson رئیس Hexion، گروه مدیریتی و هیات مدیره شرکت Hexion تصمیم گرفته است که این شرکت را به دو شرکت مستقل تجزیه کند.

این تجزیه برای هر دو شرکت جدید دارای مزایای زیادی می باشد و باعث توسعه و رشد آنها خواهد شد. Hexion Holdings که بخش چسب ها ، Versatic Acids و مشتقات آن می باشد به توسعه خود و افزایش ظرفیت تولید ادامه خواهد داد. همچنین محصولات جدید زیست سازگار جهت کاربرد های ساختمانی و پوشش ها توسعه خواهد داد.

HCC که بخش رزین های اپوکسی Hexion می باشد بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان رزین های اپوکسی در جهان به کار خود ادامه خواهد داد. این جدا شدن توسعه و رشد HCC را آسانتر می کند و این شرکت می تواند موقعیت خود را در بازار های جهانی تثبیت کند. HCC بر روی توسعه محصولات زیست سازگار، محصولات مورد استفاده در صنایع خودرویی و انرژی بادی تمرکز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا