اخبار

اختصاصی بسپار/ Hexigone بازدارنده خوردگی جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Hexigone Inhibitors Limited ، بازدارنده خوردگی جدیدی معرفی کرده است. این شرکت در مورد این محصول جدید در UK Patent ، پتنتی با شماره GB2588924 و با عنوان Improved Corrosion Inhibition Incorporating Phosphates منتشر کرده است.

این بازدارنده جدید با نام تجاری Intelli-ion AX1 به بازار عرضه می شود. وقتی این بازدارنده خوردگی به همراه فسفات های فلزی در پوشش های حفاظتی استفاده شود حفاظت در برابر خوردگی به میزان قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد. افزودنی های AX1 Extra Fine در پوشش های حفاظتی، پوشش های صنعتی، پوشش های دریایی، پوشش های پودری و کلاف پوشانی استفاده می شوند و به حفاظت از فلزات کمک می کنند. این افزودنی ها با سختگیرانه ترین قوانین جهانی زیست محیطی مطابقت دارند.

موسسات فنی مستقل تایید کرده اند که Intelli-ion وقتی به تنهایی استفاده شود مقاومت خوردگی بالایی ایجاد می کند. همچنین چنانچه به همراه بازدارنده های بر پایه فسفات استفاده شود مقاومت خوردگی را بهبود داده و میزان مصرف افزودنی های ضد خوردگی را در پوشش کاهش می دهد. این به معنای افزایش خواص عملکردی برای مشتری و کاهش قیمت مواد اولیه می باشد. به گفته Dr. Patrick Dodds از شرکت Hexigone توسعه محصول جدید با تلاش بی وقفه گروه تحقیقاتی شرکت انجام گرفته است و این محصول تکمیل کننده سایر افزودنی های این شرکت می باشد. این شرکت همواره به دنبال توسعه بازدارنده های جدید جهت جایگزینی بازدارنده های خوردگی بر پایه کرومیوم شش ظرفیتی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا