اخبار

اختصاصی بسپار/ Henkel شرکت NBD Nano را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Henkel اعلام کرد که خرید شرکت امریکایی NBD Nanotechnologies Inc. (NBD Nano) را تکمیل کرده است. NBD Nano دارای تخصص در توسعه خواص سطحی مثل پوشش های نوری جهت نمایشگر ها می باشد. NBD Nano تولیدکننده پوشش های آبگریز، پوشش های آبدوست، افزودنی ها و چسب ها جهت کاربرد های مختلف می باشد. NBD Nano در سال 2012 با سرمایه گذاری شرکت های BASF ،Phoenix Venture Partners و Henkel تاسیس شده است.

NDB Nano با استفاده از فناوری انحصاری خود پوشش هایی را تولید می کند که اثر انگشت بر روی شیشه را کاهش می دهند و پاک کردن لکه ها از سطوح پلاستیکی ، منسوجات و سایر مواد را آسان می کنند. محصولات NBD Nano می توانند در کاربرد های مختلفی شامل الکترونیک ، کالا های مصرفی ، صنایع اتومبیلی و صنایع بسته بندی استفاده شود. از محصولاتی که NBD Nano عرضه می کند می توان به Invisiprint coating additives اشاره کرد. این افزودنی ها اثر انگشت را کاهش می دهند. همچنین لکه های ناشی از باکتری ها بر روی نمایشگر ها را کاهش می دهند. محصول دیگر آن RepelFlex Coatings می باشد که بطور قابل توجهی بو را کاهش می دهد.

همچنین لکه های ناشی از باکتری ها را بر روی پلاستیک ها شامل قطعات الکترونیکی و فیلم ها کاهش می دهد. محصول دیگر NBD Nano ، RepelShell plastic additives می باشد که خواص دفع کنندگی و ضد چسبندگی به پلاستیک ها می دهد (همانند فلوئوروپلیمر ها). به گفته Michael Todd رئیس نوآوری ها در Henkel Adhesive Technologies ، خرید NBD Nano توسط Henkel تجاری سازی فناوری های شرکت NBD Nano را شتاب خواهد بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا