اخبار

اختصاصی بسپار/ Hempel پوشش جدید سریع خشک شونده برای جلوگیری از خوردگی زیر عایق معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر empel پوشش جدیدی برای غلبه بر خوردگی زیر عایق معرفی کرده است. این محصول جدید با نام تجاری Hempaprime CUI 275به بازار عرضه می شود. Hempaprime CUI 275 دارای مقاومت دمایی گسترده ای است و فواصل زمانی بین اعمال لایه ها در این محصول بسیار کوتاه می باشد.

این محصول طوری طراحی شده است که زمان تولید را کوتاه کرده و باعث بهبود مقاومت خوردگی در صنایع تولید انرژی و صنایع نفت و گاز می گردد. Hempel محدوده گسترده ای از پوشش ها را جهت محیط های با دمای بالا و عایق شده عرضه می کند. Hempaprime CUI 275 دارای مزایای زیادی برای کاربران و صاحبان صنایع می باشد.

خوردگی در زیر عایق (CUI) یک چالش بزرگ برای صنایع مختلف می باشد. تنها در ایالات متحده امریکا ، تعمیرات ناشی از خوردگی زیر عایق سالانه حدود 300 میلیارد دلار هزینه برای صنایع ایجاد می کند.

در حین انجام تست ها نشان داده شده است که Hempaprime CUI 275 در دما های بالا نسبت به پوشش های اپوکسی فنولیک متداول دارای مقاومت بهتری در برابر ترک می باشد. در نتیجه خطر ایجاد ترک و نقص ناخواسته در حین خدمات دهی کاهش پیدا می کند. این محصول دارای سرعت خشک شدن بسیار کوتاهی می باشد و فرآیند رنگ آمیزی را تسریع می کند. به گفته Zechariah Lim مدیر محصولات CUI در Hempel ، تجهیزات و خطوط لوله عایق کاری شده در معرض نوسانات دمایی و چرخه های خشک/تر قرار دارند که این مسائل باعث افزایش احتمال خوردگی زیر عایق (CUI) می گردد. Hempaprime CUI 275 برای استفاده در محدوده گسترده ای از دما ها از دماهای بسیار پایین تا °C 275 مناسب می باشد و دارای مقاومت عالی در برابر ترک خوردن (در شرایط چرخه خشک/تر و گرما/سرما) می باشد. Hempaprime CUI 275 دارای زمان بازپوشانی بسیار کوتاهی (90 دقیقه در دمای °C 20 ) می باشد. در نتیجه کاربران می توانند قسمت های بیشتری را در یک شیفت کاری رنگ آمیزی کنند و سرعت خط تولید افزایش می یابد. این می تواند منجر به کاهش قابل توجه هزینه ها برای مشتریان گردد. CUI زمانی اتفاق می افتد که خطوط لوله و سایر تجهیزات عایق کاری شده در معرض دما های بالا و نوسانات دمایی قرار بگیرند.

از انجا که خوردگی در زیر عایق پنهان می باشد، شناسایی آن مشکل است و می تواند منجر به صدمات گسترده ای گردد. تعمیر نیز هزینه بالایی داشته و باید کارخانه برای مدت طولانی تعطیل گردد. Hempaprime CUI 275 مطابق استاندارد ISO 19277:2018 جهت CUI-1 ، CUI-2 و CUI-3 می باشد. این محصول در سرتاسر جهان در دسترس می باشد و جهت صنایع مختلف شامل تولید انرژی، تاسیسات نفت و گاز استفاده می شود. Hempaprime CUI 275 یک رنگ اپوکسی سخت شونده با آلکیل آمین می باشد که حفاظت ممانعتی طولانی مدت در محیط های با خورندگی بالا، دما های بالا و شرایط مرطوب زیر عایق حرارتی ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا